wtorek, 29 maja 2012

NY

Tragiczne zakończenie jakże tragicznego dnia. Nie myśl o tym, nie myśl o tym, nie myśl o tym. Dasz radę, przecież zawsze dajesz.  Może pójść spać albo pójść pobiegać, może wypić melisę albo obejrzeć jeden z ulubionych serialny. Cokolwiek byleby nie myśleć.
Was  zostawiam z moim ostatnim zakupem, a sama pójdę zrobić ze sobą coś bardziej pożytecznego niż siedzenie przed komputerem. To się wydaje dobrym pomysłem. Miłego dnia życzę chociaż wam.




Bluzka zdecydowanie w moim stylu -New Yorker %
I moje ostatnie uzależnienie - eyeliner !

xoxo

29 komentarzy:

  1. Ślicznie robisz sobie kreski eyelinerem ;)
    obserwuję ;D

    Zapraszam http://domanemika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cokolwiek się stało przykro mi.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale równiutkie kreseczki, mi takie nie wychodzą :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi wychodzą tylko wtedy jak się przyłożę i z 10 min nad nimi posiedzę : P

      Usuń
    2. a eyeliner masz w pędzelku/flamastrze/kredce?

      Usuń
  4. kreski świetne:) bluzka również!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też tańcze.;) A Ty jaki styl?;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bluzka ;)
    Jakie równiutkie kreski robisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jazz. To tak jak ja.;D Tylko, że ja jeszcze współczesny. Ja już 6 rok.;D

    OdpowiedzUsuń
  8. jeju, ale ty jesteś śliczna! <3333

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana u mnie jest to samo..;o Na szczęście mam choreografke, która zna technike jazz'u i współczesnego, dzięki temu mogę się tego tańca uczyć.;) ale dalej idę do Wrcka na studia i zamierzam kontynuować moją przygode z tańcem!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna! ;))

    Obserwuję ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rękę do malowania. :D
    Co do koszulki jest świetna.. też robię zakupy w NY :d

    OdpowiedzUsuń
  12. Ej Ty! Jak robisz tak znakomite kreski? :P Rób szybko posta o tym. ;d może mnie nauczysz, hihi.
    Śliczna jesteś! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już się wyleczyłam z eyelinera ;) koszulka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bluzka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczna bluzka a ty taka sliczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej. Własnie znalazłam Twój blog i zatopiłam się w postach. Fajny styl, bluzka bardzo mi się podoba a co do oczek to rewelka, też bym chciała tak umieć się malować. Chetnie obserwuję i liczę na to samo. Zapraszam do mnie :) Mocha. mochaorcappuccino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ty robisz tą świetną grzywkę ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. dobry dzień będzie w piątek jak na razie ciężko :/
    śliczna bluzka, uwielbiam jak robisz takie zdjęcia <33

    OdpowiedzUsuń
  19. niby zwykły makijaż, a tak świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)