niedziela, 13 maja 2012

loki ?

Wstałam po czternastej. Normalne? Nienormalne ! Tak właściwie to obudziła mnie mama na obiad. To był zły pomysł, bo za dużo snu przyprawia mnie o ból głowy co prowadzi z kolei do wzięcia kolejnych tabletek. Po trzech godzinach siedzenia i opychania się przed komputerem wyszłam do Klaudii. W planach miałyśmy zrobienie referatu na jutro ale jak to zwykle po naszych planach z nauki zostały tylko wspomnienia. No cóż. Wróciłam do domu i postanowiłam, że zabiorę się za ten artykuł, który męczy mnie już od tygodnia ale kartka leży obok, długopis też, a moje ręce są  na klawiaturze i wolą pisać tu niż tam.
Wczoraj szperając po szafkach w łazience w poszukiwaniu zmywacza do paznokci dostrzegłam starą lokówkę, postanowiłam sprawdzić czy jeszcze działa i uzyskałam w ten oto sposób zabawny efekt na moich tragicznych włosach.

publicznie do ludzi chyba bym tak nie wyszła ^^

Jak wam minął weekend ? 

38 komentarzy:

  1. o boże dlaczego musisz być taka ładna ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego?! Bardzo fajnie wyglądasz, naprawdę. Oczy masz takie piękne! <3

    P.S. bierz się za robotę referatu, a nie! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha :D śmiesznie wyglądasz,
    masz rację, że się nie chcesz ludziom pokazywać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo loool ;D niezły fryz xd jak mokra kura xd ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Spanie tak długo nie jest za dobre bo później nic się nie chce;)

    A z tym referatem mam podobnie tylko mnie nie chce się go skończyć ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah. Czemu ? Fajna fryzurka. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. hahah zamiast lokówkę przeczytałem lodówkę i taka myślę gdzie ty w szafce lodówkę znalazłaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale świetnia fryzura!
    weekend za krótki zdecydowanie :<

    OdpowiedzUsuń
  9. :D Bardzo fajnie wyglądasz xd

    OdpowiedzUsuń
  10. z chęcią wzięłabym Cię na zdjęcia w takim wydaniu! / Luiza^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z chęcią poszłabym z tobą na zdjęcia, nawet w takim wydaniu :)

      Usuń
  11. co ty mowisz? loki to super sprawa, jak najbardziej mozesz tka wyjsc na ulicę!!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mówię, że nie. Uwielbiam loki ! Tylko to chyba nie dla mnie. Po za tym spotkałabym się z taką opinią jak pod tym postem więc wolę bezpieczne proste

      Usuń
    2. zgadzam się z anonimem! :)

      Usuń
  12. o gustach sie nie dyskutuje? bo ludzie komentujacy ci blog pisza ze jestem 'taka ladna', bo licza na to samo?

    brzydkie wlosy, brak powiek, niesymetryczne wargi. cialo niekobiece- wystajace kosci biodrowe, zero cycka, zero tylka, mala talia. no ok, ale o gustach sie nie dyskutuje.

    a fryz tragedia, wygladasz jak szopen po koncercie.

    nie, to nie hejt. jestem szczera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym powiek nie miała to oczu również. Nie przesadzasz trochę? Może spójrz na siebie, zobaczymy czy jesteś taka idealna :) rzeczywiście ciała wg nie mam, a co tam ja po prostu nie istnieje. Hejt nie szczerość. Albo po prostu trzeba przyznać, że mnie nie lubisz :)

      Usuń
    2. oj tak, anonimowi wszystko wiedzą najlepiej :P

      Usuń
  13. Jesteś głupia a nie szczera.(up)Żałosna próba dowartościowania sie.

    Kingo jesteś śliczna a ludzi trzeba pierdolić. pozatym nikt nie jest idealny. boże zyje wśród debili

    OdpowiedzUsuń
  14. nie moge cie nie lubic, bo sie nie znamy oczywiscie. o.O a jak nie zrozumialas przeslania 'brak powiek, ciala', to odpusc sobie te nedzne riposty, wszyscy wiedza o co mi chodzilo.

    jeleniu, dowartosciowac sie? widzialas mnie, ze tak stwierdzilas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty odpuść sobie takie głupie pisanie. Jak ci się nie podoba to po prostu nie patrz na mnie i moje zdjęcia. Nikt Ci nie karze tu zaglądać :)

      Usuń
  15. masz swietne wlosy;o
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. ja chyba najpóźniej wstałam o 12 :D fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  17. Dlaczego byś tak nie wyszła??? Piękna fryzura,lubię taki artystyczny nieład na głowie,wyglądasz niesamowicie!
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Można powiedzieć iż Twoje fryzura - to artystyczny nieład ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ej ej! Mi się podobają te loczki !
    Brałabym ! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się podoba taka fryzura. A'la ja rano. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. no co ty? zajebiście wyglądasz ! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Czemu ? :O Wyglądasz cudnie !

    OdpowiedzUsuń
  23. cudna jestes! zakochałem się <3

    OdpowiedzUsuń
  24. SZALONA :D Genialnie wyglądasz :DDD

    OdpowiedzUsuń
  25. Nice post!
    I love your style!!!

    Take care and have a nice day :)

    OdpowiedzUsuń
  26. czemu , fajnie wyglądasz własnie ;)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)