poniedziałek, 7 maja 2012

konkretnie niekonkretnie.

Ponoć wszyscy jesteśmy uzależnieni od poszukiwań zdarzeń i pięknych chwil, którymi staramy się ubarwić nasze życie. Tymczasem nie zastanawialiście się nad tym czy przypadkiem te chwile nie są opakowane w coś co my potocznie nazywamy rutyną  ? Ostatnio zaczęłam zwracać uwagę na szczegóły,które sprawiają, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech.  Wracałam z N. zmęczona po całej nocy u Ady w sobotę. Szłyśmy przez miasto i nie byłyśmy w stanie nawet się odezwać do siebie ze zmęczenia. Przechodziłyśmy wtedy przez parking na placu kościuszki w Tomaszowie. Nagle ujrzałyśmy bardzo stary samochód, który rzucał się w oczy, a w nim pana w podeszłym wieku. Z początku przeszłyśmy obojętnie, lecz gdy mijałyśmy owy samochód pan ten puścił na cały głos piosenkę Tiny Turner. Stanęłyśmy, uśmiechnęłyśmy się  do siebie i nagle wydało się jakby słońce świeciło mocniej. Wtedy powiedziałam do Niny, że nienawidzę  czasem życia ale to takie chwile sprawiają, że zapominam o tym stwierdzeniu.  Drobne chwile i gesty wykonane przez bliskie nam osoby czy nawet te, których nie znamy potrafiące  wywołać uśmiech są warte więcej niż jakakolwiek sława czy pieniądze.
Dzisiaj jak napisałam, konkretnie-niekonkretnie  ale czasem mam potrzebę napisania tutaj czegoś więcej niż jakiś bzdur jak mi minął dzień,a minął dość tragicznie. Zasnęłam po szóstej rano, zaspałam na lekcje. Zawaliłam klasówkę z matematyki i na dodatek mam na jutro mnóstwo nauki. Byle do Piątku !

Zrobiłam je już jakiś czas temu i tak błąkały się te dwa zdjęcia w moim komputerze,czekając na swoją kolej, która właśnie nadeszła. Nie uważacie, że piękne niebo ? 

xoxo

19 komentarzy:

  1. Kinga! Ja po prostu uwielbiam Twojego bloga! Dajesz mi motywację i przy okazji mnóstwo inspiracji! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnimi czasami, mam wrażenie, ze moje życie to jedyna wielka rutyna i uporczywie poszukuję chwil, które mogłyby ją ubarwić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie poszukuj, daj się ponieść !

      Usuń
  3. ''czasem mam potrzebę napisania tutaj czegoś więcej niż jakiś bzdur jak mi minął dzień'' - uwielbiam Cię dziewczyno ! No i oczywko zgadzam się z tym co napisałaś ( jak dobrze że są tu jeszcze nie-puści ludzie:) )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku śliczne !
    Twoje rozkminy są najlepsze! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz doskonałą rację z tym co napisałaś i bardzo się z tym zgazam. Czasami też mam taką ochotę napisać coś więcej niż tylko puste słowa czy jak mi minął dzięń itd.
    Świetne zdjęcia<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie bardzo pasuje do notki ...

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne zdjęcia <3

    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uwielbiam to uczucie, kiedy idziesz sobie ulicą i nagle dzieje się coś, co pozwala Ci zapomnieć o całym świecie!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne jest to, co napisałaś!

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy ma chwilę, kiedy się poddaje i swoje życie uważa za rutynę. Wtedy nadchodzi refleksja, gdzie niemalże chce się przenosić góry. :) Wiele razy tak miałam!

    Czerwone niebo zawsze wróży upalny dzień. :) Wczoraj takie było u mnie, a dzisiaj piękne słońce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie to wszystko ujęłaś! ;)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)