środa, 2 maja 2012

Karolina

Dzisiejszy dzień minął bez żadnych atrakcji. Po godzinie jedenastej zwlokłam się z łóżka, szybki prysznic i miasto. Niestety nigdzie nie mogłam znaleźć rzeczy, których potrzebowałam, dlatego też wieczorem zasiądę przed allegro. Ciągle  ubolewam nad tym, że nie mieszkam w większym mieście...
A was zostawiam z efektami wczorajszej sesji z Karoliną :)








Outfit I: bluzka-ptak/ spodenki-H&M+ DIY/ trampki- NY/ okulary-H&M/ czapka-Karoliny
Outfit II : sukienka-Karoliny

Karolina, dziękuję za zdjęcia  :)
Przypominam o zadawaniu pytań do notki:  Pytania i Odpowiedzi :)

31 komentarzy:

  1. Sesja jest bardzo ładna ,a spodenki bardzo ładnie się prezentuja . :)
    zapraszam u mnie nowa notka. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. co najbardziej cenisz w innych?

    OdpowiedzUsuń
  3. co jest twoją największą pasją?

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważasz się za ładną dziewczynę?

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnie zdjęcie- cudo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia , ale mam jedno pytanie jak ty układasz tą grzywkę ? masz taką naturalnie ? czy może używasz lakieru do włosów ? byłaby wdzięczna gdybyś mi odpisała :>

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy outfit świetny ;) te spodenki bardzo mi się podobają!
    ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. jaką farbą farbujesz włosy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie pierwsze i trzecie od końca są wspaniałe! Jesteś przepiękna :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś stanowczo za ładna, wiesz ? :P

    OdpowiedzUsuń
  11. gdzie te 2 ostatnie zdjęcia? ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedaleko niebieskich źródeł pod mostem

      Usuń
  12. dobra sesja! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przerob troche , ostrzejsze kolorki ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurde, fantastycznie powychodziłaś na tych zdjęciach. Ciuchy extra - t-shirt jest cudny! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnie zdjęcie najlepsze ;) Masz super grzywkę !

    OdpowiedzUsuń
  16. te okulary sa za duze do twojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  17. haha jakie hejty tutaj lecą. JEsteś zajebista i ładnie Ci w tym fullcapie

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostałaś otagowana - info u mnie na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Geeeeeenialne okulary! :) Bardzo podoba mi się Twój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. jesteś niesamowicie fotogeniczna, uwielbaim twoje zdjęcia i blog :)

    OdpowiedzUsuń
  21. siódme zdjęcie jest najlepsze. ; >

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)