sobota, 12 maja 2012

Friday night !

Szkołę zakończyłam po godzinie dwunastej. Styrana wróciłam do domu, posprzątałam i napiłam się kawy. Energia powróciła. O siedemnastej byłyśmy już u Ady. Fakt, faktem, że godzinę zastanawiałyśmy się co będziemy robić. Gdy po dwudziestej przyszła cajdlera mama,my wyszłyśmy na Przystań.  O dwunastej spałyśmy już w czerwonym, małym pokoju z kolejnymi wspomnieniami. Komputer w kuchni, czarna lista,  a i to, że nie opłaca się kupować solonego popcornu. Lepiej kupić maślany, bo zwykły zawsze można osolić hihi
Dla was mam zdjęcia.













Plany na dziś  =  brak planów

xoxo

52 komentarze:

  1. Widać, że bawiłyście się świetnie. A ten "energy drink" bomowy. :D hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia :D na ostatnim masz fajną mine :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zrobiłyście ten napój?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obrzeża szklanki maczasz w soku z cytryny i wkładasz w cukier, do wsypujesz kostki lodu, wlewasz sok cytrynowy i zagęszczony sok truskawkowy taki co się np. do wody dodaje, sok opada na dno i robią się takie kolory, można dodać jeszcze cytrynę jak to woli : )

      Usuń
    2. Energy Drink?! BITCH PLEASE :3 V-DRINK

      Usuń
  4. fajne zdjęcia, a energy drink świetny :))!

    OdpowiedzUsuń
  5. friday night bycz. kocham piątkowe noce mmm, no i bardzo ładnaa jesteś :>

    OdpowiedzUsuń
  6. dzień z dziewczynami zawsze na tak<333

    pozdrawiam,
    lena

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia :D weekend zaczął się chyba udanie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo, bardzo fajny wieczorek mialyscie :) Buziaki :) zapraszam na nowy wpis!

    OdpowiedzUsuń
  9. Excellent Working Dear Friend Nice Information Share all over the world.bicycle shops near london olympic.God Bless You..
    london olympic bicycle company

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, tak. Wiem, że każdy docenia moje zdolności barmańskie. Nie musicie mi tak słodzić.

    Buziaki - autorka ENERGY (V)DRINKÓW :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Odtagowałam cię .
    Zapraszam . ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha świetne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  13. orientujesz się może czy we wtorek lub środe Twoja szkoła wybiera się do kina Włókniarz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie słyszałam nic , nie pomogę

      Usuń
  14. Świetne zdjęcia!
    Na dziś planów nie masz, ale za to wczorajszy dzień spędziłaś bardzo fajnie;D Zazdroszczę^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. a co na zdjęciu piłyście? bo fajnie wygląda :d

    OdpowiedzUsuń
  17. genialne foty, a zazdroszczę grzywki *..*

    OdpowiedzUsuń
  18. urody? przeciez ona jest paskudna, zero urody. o figurze nie wspomne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u guście się nie dyskutuje kochanie

      Usuń
  19. jaka farba farbujesz wlosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u fryzjera farbuję włosy więc nie jestem w stanie powiedzieć jaką.

      Usuń
  20. ależ wy jesteście cudowne <3 nie wierze, ze tacy wspaniali ludzie jeszcze zyją na tym świecie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no co ty, mówie na serio ;)

      Usuń
    2. nie no co ty, mówie na serio ;) jesteście swietne!

      Usuń
    3. po czym takie stwierdzenie ?

      Usuń
    4. po tym np. jak się swietnie bawicie, nie znam was, ale na pewno jesteście swietnymi osobami ;)

      Usuń
    5. dobra zabawa przede wszystkim !

      Usuń
    6. zgadzam się z poprzednim anonimem :)
      Tak bardzo chciałabym Was poznać... Na pewno macie wiele przyjaciół :)

      Usuń
    7. może nie przyjaciół, znajomych. Przecież jesteśmy normalne, jak każdy nie wiem co w nas takiego fajnego : P

      Usuń
    8. macie świetny styl, jesteście nadzwyczaj ładne... po prostu szał !

      Usuń
    9. ależ ty skromna ;)

      Usuń
  21. Ja w sumie też nie wiem ;p ale jest w Was coś takiego przyciągającego :) jak w filmach o zwariowanych, amerykańskich nastolatkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie Anonim !

      Usuń
  22. Imprezka!:D ha!
    i powinno już tak być, że wychodząc z domu zakładasz tylko buty, a nie znowu w kurtkach i długich spodniach, bo tak zimno.;/

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)