niedziela, 20 maja 2012

Dzień jak co dzień

Wczorajszy wieczór spędziłam w bardzo miłym towarzystwie dziewczyn i Tomka nad zalewem. Oglądaliśmy to cudowne niebo, które odbijało się w tafli wody . Dawno nie widziałam takiego ładnego nieba. Gdy wróciłam było już późno. Jeszcze spędziłam parę chwil siedząc na wszystkim powszechnie znanym portalu (czyt. Facebook) Mama obudziła mnie dzisiaj po dwunastej. Wszyscy ulotnili się z domu, więc pozostało mi tylko zrobienie sobie obiadu i czekanie na Bartka. Poszliśmy potem na miasto i o dziwo w Tomaszowie coś się działo. A mianowicie był festyn na dzień matki. W sumie nic ciekawego, nic fajnego ale lepsze to niż siedzenie w domu :)  Dopiero niedawno zmęczona padłam na łóżko. Przypomniało mi się o tym, że jutro szkoła i należałoby się nauczyć ale pogoda zdecydowanie nie motywuje do działania.


Wczorajszy outfit:
Spodnie- KappAhl
żakiet- sh
bluzka- DIY
buty- allegro.pl
torba-prezent




spodenki- szafa Ady
buty/bluzka/żakiet-sh
torba- prezent
okulary- H&M

A jak wam minął weekend ?

32 komentarze:

  1. Z tego co widzę dużo kupujesz w sh:) Mogę wiedzieć, w którym z nich znajdujesz tyle naprawdę fajnych ubrań? Mi to nigdy nie chce nic ciekawego w ręce wpaść ;D A niebo rzeczywiście cudowne ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie. Wolę kupować w sh, ponieważ wszystko jest tanie i przede wszystkim oryginalne. Na rynku, na placu kościuszki, w good prisie. To chyba wszystko :)

      Usuń
    2. Dzięki ;*

      Usuń
  2. wyglądasz cudownie!

    Zapraszam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  3. W jakim programie robisz ten efekt na zdj? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z przodu decha, z tylu decha - terecha :D i uwaga, jestem plci brzydkiej ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. wow :) uwielbiam twój styl ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. w jakim programie obrabiasz zdjecia i jaką funkcją? z gory dziekuje za odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na różnych stronach internetowych :)

      Usuń
    2. a bylabys tak mila i moglabys mi podac kilka? bardzo mi sie podoba jak je przerabiasz :)

      Usuń
  7. świetne zdjęcia :)
    pogoda dzisiaj bardzo fajna była, idealna na wypad nad wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeeej, jesz takie tłuste rzeczy i jestes taka chudzinka? *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za miłe słowa o tatuażu - wkrótce pojawi się na mnie kolejny :)


    U Ciebie super bluzka - uwielbiam takie wykończenia na plecach, chociaż wtedy lepiej nie zakładać stanika, bo psuje cały efekt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, uwielbiam oglądać zachody. :)
    I świetnie wyglądałaś!! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. ale bym chciała pojechać nad taki zalew :) świetnie ubrana :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ale świetne zdjęcia! i ładne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. aaaa cholera ja chce tam być !

    OdpowiedzUsuń
  14. noo tez sie jaram, zajebiscie wyszedl dymek huheueuh ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. na talerzu to brzoskwinie? smiesznie nigdy nie jadlam brzoskwin w polaczeniu z frytkami i miesem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj, pyszne ( z piersią z kurczaka ) :)

      Usuń
  16. okej, sprobouje koniecznie?:)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)