poniedziałek, 21 maja 2012

bluzka DIY

Uwaga, uwaga po paru dobrych tygodniach zwlekania w końcu zabrałam się za zrobienie mojej drugiej w życiu bluzki DIY ale tym razem innym sposobem. Po kolei będę wam wyjaśniać co i jak robiłam i mam nadzieje, że efekt się wam spodoba !
Z papieru samoprzylepmnego wycinami litery do wzoru jaki chcemy i naklejamy je na koszulce. Najlepiej, żeby papier nie był czarny . Następnie w koszulkę  wkładamy jakieś kartki żeby farba nie przebiła nam na tylną część koszulki. 


Litery zamalowywujemy  farbą , koniecznie akrylową, ponieważ trzyma się ona nawet po praniu. Ja użyłam czarnej ale zawsze można użyć kolorowych :)

Nie wiem jak innym ale mi było strasznie niewygodnie nakładać pędzelkiem farbę i nie dało się dokładnie zamalować wszystkiego dlatego też użyłam zwykłej gąbeczki do malowania oczu .

A oto efekt po zdjęciu papieru. Teraz czekam tylko aż farba dokładnie wyschnie abym mgła wyjąć kortony z środka i ją przymierzyć !

A wam jak się podoba ? 
xoxo

35 komentarzy:

  1. to teraz wiem, ze moge smailo taka zrobic. daj znac majes czy po praniu farba ci nie zejdzie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. O KIERWA oO
    FAJNA CI WYSZŁA *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. ;) Ja mam w planach zrobić taką oryginalną koszulkę. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna, uwielbiam przerabiać ubrania:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie chodzisz do szkoły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do trójki w Tomaszowie ?

      Usuń
    2. dlaczego znak zapytania na koncu? pytasz czy odpowiadasz? troche chamskie.
      nie kazdy musial wiedziec, ze chodzisz do trojki.

      Usuń
    3. jejku skoro uważasz znak zapytania za chamski to już nie moja wina:)

      Usuń
    4. taki typ odpowiedzi zawsze byl i bedzie chamski. mowisz o hejterach, a sama prezentujesz niski poziom.

      no i poza tym- pytasz, czy odpowiadasz? ;] zastanow sie nad tym, zanim znowu komus tak napiszesz.

      Usuń
  6. Od jak dawna prowadzisz bloga? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a sama nawet nie wiem , długo : P

      Usuń
  7. genialny efekt :D
    muszę kiedyś spróbować taką zrobić xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest supeer!
    Na pewno kiedyś wypróbuję ten twój sposób na taką koszulkę. ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny i genialny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy post , myślę ,że również spróbuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. nie no, twoje koszulki są zajebiste

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie samoróbki :D kreatywnosc sie rodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  13. super!jak zobazyłam pierwsze zdjęcie przed przeczytaniem notki,to mysłalam,ze te kolorowe literki sa już na bluzce takiej kupionej:)
    buziaki
    ps.obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Literki wycinałaś normalnie nożyczkami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam cierpliwość ;)

      Usuń
    2. dziękuję :P dwie godziny robiłam ją ;p

      Usuń
  15. jej:o podoba mi się strasznie;)
    U mnie już jest NOWA NOTKA ze zdjęciami z cudownej kawiarni pełnej inspiracji!Będę bardzo wdzięczna jeśli wyrazisz swoją opinię w komentarzu:) Z góry dziękuję i ponownie zapraszam kochaniutka:)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)