piątek, 25 maja 2012

Anna

Dzisiejszy dzień zaliczam do udanych. Zdecydowanie ! Po niewielkiej ilości lekcji w szkole wyszłam z Anią na zdjęcia. Wróciłam do domku, posprzątałam, trochę odpoczęłam i wyszłam z Adą, Alicją i chłopakami na miasto. Parę dobrych kilometrów dzisiaj zrobiliśmy. Zmęczona właśnie padłam na łóżko.
Jutrzejszy dzień zapowiada się jeszcze lepiej. Wybieramy się z Bartkiem do Warszawy. W końcu spędzę jakiś weekend z dala od tego toksycznego miasta. Was pozostawiam ze zdjęciami Ani i moimi zwykłymi outfitowymi z dzisiaj, a sama udaję się do kuchni po coś do jedzenia.
Mam nadzieję, że się wam spodobają : 



Ania (:



Moje outfitowe: 
Vans- sh 
zakolanówki- gatta
sukienka-szafa mamy 
pasek- wszystko po 4 zł 
kurteczka-sh  

i my  :)

A wy jakie macie plany na weekend  ? 

41 komentarzy:

  1. Śliczne sukieneczki!:D ha! też uwielbiam podkolanówki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zakolanówki :)

      Usuń
    2. każdemu może się pomylić :P

      Usuń
  2. 1 zdjęcie zdecydowanie najlepsze. ;-)

    A Ty wyglądasz ślicznie. :) Amarant Ci służy.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny gif, a po cóż do Wa-wy ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bartek ma tam warsztaty, a ja jadę mu potowarzyszyć :)

      Usuń
    2. zapewne taneczne :)
      no to udanego dzionka .

      Usuń
    3. oczywiście :) Dziękujemy.

      Usuń
  4. Obie jesteście piękne ^^

    A ja zawsze twierdziłam, że wyglądam dziecinnie O.O

    OdpowiedzUsuń
  5. jeejku, ale jesteś śliczna *.* a plany na weekend. skaatee skate skate roolss <3 haha

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ona jest śliczna! :)
    świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  7. ladny zdjecia fajny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia i ciuszki ^^
    ja spędzę weekend rodzinnie, a później może mi się uda spotkać ze znajomymi ;p
    dziękuję za komentarz i zapraszam częściej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Warszawy ? :3 To wbijasz mi do miasta ? Gdzie lecicie?
    Suuper wygladałaś !

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piekne zdjecia! Bije od Was pozytywna energia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia:D :D fajnie, że trafiłam na tego bloga, na pewno będę zaglądać częściej ^^ +wbij do mnie, zaobserwuj mnie jeśli spodoba Ci się mój blog :D

    OdpowiedzUsuń
  12. vansy w sh? :d
    szczęściaraaaa

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna animacja na końcu ^^
    dzięki za ten miły komentarz *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. w którym sh takie dorwałaś?;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na placu kościuszki :P

      Usuń
    2. w którym miejscu na placu jest sh.? : D nigdy go nie zauważyłam. : )

      Usuń
    3. w stepie tam w piwnicy :P

      Usuń
  15. Najlepszy fotograf w mieście ! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądacie ;) obie widzę stylówy ! i zdjęcia też niezłe;)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie jest tak wyjechać gdzieś i odciąć się od codzienności, ładne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna fioletowa sukienka:)
    niestety lustrzanka zostanie w domu;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ALE CZAD !
    konkurs u mnie ! :D
    wpadaj częściej ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna Ania ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne zdjęcia ;)
    ale miałaś szczęście że dorwałaś vansy ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia ! Gif wygląda genialnie ! Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)