piątek, 27 kwietnia 2012

Wakacje

Z racji tego, że dzisiaj temperatura dochodziła do dwudziestu ośmiu stopni i zapachniało mi latem postanowiłam napisać coś o zbliżających się Wakacjach. Od dawna nie byłam gdzieś z rodziną czy gdzieś za granicą. Zawsze na to miejsce i za te pieniądze jeździłam na obóz taneczny z Cantinero. Te wakacje jednak będą inne. Wymarzone i mam nadzieje, że niezapomniane. Już 12.07 wyjeżdżam z Klaudią do Bułgarii na nasz wymarzony obóz ,a zaraz po tym wyjeżdżam z rodziną do Chorwacji. Nie mogę się doczekać wakacji z Niną za granicą. W Chorwacji byłam już dwa razy i cały czas tam wracam, ponieważ moje serce po części należy do tego kraju. Raz byłam tam w 2006 roku, a drugi raz razem z Klaudią jej rodzicami i moimi w 2008 roku. Nie mogę się już doczekać tych wakacji !
Dla was mam zdjęcia z tych wyjazdów
2006






2008

Mimo wszystko i tak najbardziej tęskni mi się za Hiszpanią. Byłam tam raz w życiu , rok temu dokładnie 16 maja i moja dusza tam została.  Zakochałam się w tych widokach od razu. Byłam tam z cudownymi ludźmi , między innymi z Bartkiem i chyba nic i nikt nie zabierze mi tych wspomnień. Teraz jest wpół do dziesiątej,a ja siedzę sobie na tarasie na zewnątrz. Powietrze pachnie tak jak noc w Barcelonie podczas pokazu tańczących fontann. Chcę znowu być tam, chcę to znowu przeżyć.



A wy jakie macie plany na wakacje? 

23 komentarze:

  1. wakacje wakacje wakacje :*
    tylko na to czekam
    N

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze nie wiem, wciągu najbliższych dwóch tygodni dowiem się czy lecę do Stanów (wakacje marzeń), a jak nie to jadę na obóz fotograficzny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ktoś się opalił ;)
    Wakacje nad naszym morzem, przed zakończeniem 2 wycieczki:
    GLobe Games i z klasą ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. ` Ja mam nadzieję, że wakacje spędzę dobrze. Nie mam praktycznych planów, ale chciałabym spędzić je w ciekawym towarzystwie do późnego wieczora i takie tam ; p
    Śmiechy i wgl. ; ]
    Ale czy tak będzie to tego nie wiem xd

    OdpowiedzUsuń
  5. do mnie przyjezdza przyjaciolka na wakacje ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. codziennie wracam do wspomnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również jadę na obóz z przyjaciółkami na Chorwację ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Chorwacja jest WYJĄTKOWA, chyba nawet lepsza wg mnie od Hiszpanii. (hahah jakie wybredzanie:D) ja chce do WŁOCH!
    A z jakiego biura jedziesz?

    OdpowiedzUsuń
  9. ja w tym roku jadę do Węgr:)

    OdpowiedzUsuń
  10. o masz nawet mi moja przyjaciolka proponowala ten hotel haha :) ale bułgaria nie dla mnie, jak naa razie. ale Tobie życze zajebistego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięęęęęęknie!
    Ja nie mam jeszcze planów, zdaję się na mojego Męża! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale mialas wakacje :) by w tym roku byly rownie udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piersze dwa tygodnie wakacji spędzę na poligonie wojskowym <3
    a później możliwe że odwiedze siostrę w irlandii.
    a do tego ze rozstajemy sie teraz z klasa chcemy spedzic ze soba jeszcze troche czasu wiec pewnie beda to tez wakacje z przyjaciółmi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia! Ja jeszcze nie mam konkretnych planów na wakacje, jedynie marzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na Chorwacji byłam dwa razy z rodzicami i zakochałam się do granic możliwości! :) Chcę tam pojechac w podróż poślubną :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja będe z ojcem jeździła po Europce zachodniej *-*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiesz, że minimalnie uzależniłam się od Twojego bloga? :) Zawsze jak widzę, że coś dodałaś to wchodzę :)
    Byłam w zeszłym roku w Bułgarii, powiem szczerze, że sam kraj mnie nie zachwycił, ale wyjazd był cudowny. Przygotuj się na niezły melanż :)
    Jeśli chodzi o wakacje to marzę o wyjeździe do Hiszpanii. Możliwe, że pojadę z Jagną to Krakowa.
    Pozdrawiam, Julia

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietny blog , z checia obserwuje I w wolnym czasie zapraszam do mnie .
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo Bułgaria.! Byłam tam rok temu na koloni <3.
    A do jakiej miejscowości jedziesz?;>

    OdpowiedzUsuń
  20. Aaa.. byłam tam przejazdem, bardzo ładnie tam jest!
    Ja byłam w Złotych Piaskach . ; )

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)