poniedziałek, 16 kwietnia 2012

ucieczka w milczenie

Zamknąć oczy na wszystko, zatkać uszy na wszystko.  Czego uszy nie słyszą, a oczy nie widzą tego sercu nie żal, nieprawdaż ? Może czasem warto jest się oderwać od rzeczywistości, żeby dowiedzieć kim tak naprawdę chce się być. Zazwyczaj jesteśmy osobami jakimi widzą nas inni.  Coraz to nowsze  maski zakładamy na twarz. Kiedyś jednak może być za późno i maski nie będzie się już dało zdjąć. Zapomnimy jacy byliśmy, jacy chcemy być. Czy warto się poświęcać dla innych ? A może znajdzie się ktoś bez maski i również nas będzie chciał bez niej widzieć. Wiecie co mam na myśli, prawda?




Bye, bye Monday. 

29 komentarzy:

  1. bardzo sensowna i prawdziwa notka

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie wiem co masz namyśli ...

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z koleżankami powyżej .

    OdpowiedzUsuń
  4. O.o zdjęcia jak karoliny w.
    no tez Cię rozumiem ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pierwsze, ale to dlatego, że bardzo mi się podobało i myślę, że nie będzie miała nic przeciwko ;)

      Usuń
  5. mnie tak poniedziałek wykończył, że nawet nie wiem czy rozumiem :((


    pozdr. AL / Rozdanie "KulturaBAG" na Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! rewelacyjne zdjecia, w jakim programie przerabiane? mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne zdjęcie! Pierwsze powala :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia ;o a co do notki to wiem co masz na myśli.

    OdpowiedzUsuń
  9. O MAMUSIU, zajebiste zdjecia ! Fantastiko pierwsze no i jestem dośc krytyczna co do zdjec jak cos :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka Ty śliczna jesteś ! ;o
    i kolczyk, marzę o nim, właśnie w tym miejscu od baaardzo dawna, ale niestety rodzice się nie zgadzają ;c

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe zdjęcia, mają swój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakim aparatem robisz zdjecia?

    OdpowiedzUsuń
  13. dzięki za wytlumaczenie bo dalej bym szukała ;DD
    w jakim programie obrabiasz zdjęcie bo efekt jest cudowny ;D
    buźka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. powtarzasz do egzaminu ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się Twój baner i kolor włosów... Gdybym miała jasne to chciałabym żeby miały taki kolor jak Twoje.

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe zdjęcia. ;) zapraszam do mnie. www.lajtilala.blogspot.com ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie to napisałaś. :) A zdjęcia mega klimatyczne. ;o

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)