poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Szorty DIY

Od dawien dawna szukałam we wszystkich sklepach spodenek -oryginalnych, wyćwiekowanych i postrzępionych, lecz żadne nie spełniały moich warunków. Wpadłam więc na pomysł,aby zrobić swoje własne. Objaśnię  wam w paru krokach jak mniej więcej robiłam spodenki, następnie pokażę ostateczny wygląd i inspiracje, na których się opierałam.
1.  Po pierwsze musimy znaleźć spodnie, które będziemy mogły pociąć. Szukałam takich w sh lecz nie było żadnych w moim rozmiarze, dlatego też dobrałam się do szafy mamy i zabrałam jej spodnie, w których nie miała zamiaru już chodzić.
2. Zakładamy spodnie na siebie i markerem rysujemy na nich linie w miejscach gdzie chcemy obciąć nogawki.
3.Gdy już to zrobimy bierzemy nożyczki do ręki i tniemy !
4. Końce spodni nie są postrzępione,prawda ? Dlatego też w tym wypadku dobrze sprawdzą się małe nożyczki do paznokci. Chwytamy je do ręki i po kolei rozcinamy niteczki u dołu, krótkich już spodenek.
5. Dla efektu można dodać również parę dziur, rozcinamy spodenki w wybranym miejscu i robimy to samo co w punkcie czwartym.
6. Jeśli chcemy odbarwić spodenki -bierzemy miskę i domestos. Lejemy na spodenki w miejscach gdzie chcemy odbarwienia bądź dużą ilość domestosu wcieramy starą szczoteczką do zębów jak zrobiłam to ja
7. Czekamy aż spodenki odbarwią się w taki sposób jak będziemy chciały.
8. Pierzemy spodenki
9. Dodatki? Czemu nie ! Kupujemy ćwieki bądź perełki jak to woli i wczepiamy je do naszych wymarzonych spodenek.
10. Czyż nie wyglądają świetnie? Zakładamy i cieszymy się staro-nową rzeczą  :)
A o to efekty mojej zabawy w krawcową :

Spodenki w wersji jeszcze bez ćwieków


i końcowa wersja
Inspiracje: 

Wiem, że niektórzy będą kwestionować wygląd spodenek,albo to, że  są zbyt krótkie ale dla mnie są idealne. Ponoć pokazywanie pupy jest passe. A to, że idziemy na plaże i siedzimy  w kostiumie kąpielowym i wszyscy na nas  patrzą nie jest passe?  Oczywiście, że nie.Przecież  każdy jest człowiekiem i każdy ma tyłek więc jak dla mnie nie ma się czego wstydzić :) Może to nie jest wersja na miarę mojego miasta, ponieważ tutaj MODA to tylko pojęcie względne ale ja będę stać przy swoim. Będę bawić się modą i ubraniami jak tylko będę chciała. To moja wersja wyrażania siebie  i zdecydowanie nikt mi w tym nie przeszkodzi. 

Mam jeszcze parę pomysłów i starych spodni dlatego też możecie się jeszcze spodziewać takiej notki w najbliższym czasie. Czas zabrać się za poszukiwanie farb do ubrań :) Przecież w końcu idą wakacje -im mniej tym lepiej !

xoxo

43 komentarze:

  1. bardzo mi się podoba ta notka :)
    chyba też postaram się zrobić sama takie spodenki :)
    a mogłabyś napisać kiedy zrobisz notkę z odpowiedziami ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy będzie wystarczająco dużo pytań :):) i najdzie mnie natchnienie

      Usuń
  2. Świetny pomysł z tymi spodenkami ; ) . Może uda mi się go w najbliższym czasie zrealizować :) , mam nadzieję że nie będziesz zła gdybym zrobiła podobny post? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieć. :) Akurat ja się bardzo często wzoruje na twoim blogu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się osobiście bardzo podobają spodenki ;-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przerabianie spodenek to świetna zabawa, sama dziś bawiłam się w strzępienie ich :P i oczywiście nie obyło się bez wbicia sobie nożyczek w palec, ale jeszcze żyję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej. Tu Magda. Przeraziłam się twoim wyrażeniem o spodenkach Oo nie spodnie są super. ja już od dawna planowałam zrobić tak ze swoimi spodniami, a na prawdę mam co przerabiać, trochę się ich uzbierało. Ale planowałam tradycyjnie, ale patrząc na te twoje, to myślę o czymś innym, coś w stylu właśnie tych twoich. O jej, masło maślane, ale myślę, że wiesz o co kaman. O losie. No i jak to się nazywa.no właśnie jedne chyba sobie tak przerobię tradycyjnie, a reszte wg. tych inspiracji. Like it! A po za tym, nie rozumiem czemu mówisz w ten sposób o Tomaszowie, mi tam lata i powiewa jak kto się ubiera, ale powiem Ci jedno, wkurzają mnie niektóre osoby, na co poniektóre to nawet się spojrzeć nie da masakra mówie Ci ;x jak się zerkniesz to masz do konca życia już przekichane, ale pewnie oceniają po sobie, tylko dlatego że ktoś się spojrzał nie znaczy, że miał coś złego na myśli, tylko tak sobie, ja np. patrze się na kogoś autentycznie żeby np. ściągnąć coś fajnego, apaszkę, chustkę, buty look, itp. no czy coś w tym złego, jej, mamy XXI w. ludzie! znam osoby, które kupują buty w ccc/step, a potem mają problem że ktoś ma identyczne, no proszę cię, przeciez wiadomo, że step to najpopularniejszy sklep z butami w tm, i wg. mnie mają tam boskie baleriny... także ten. Po za tym. masz rację nie przejmuj się tym co powiedzą inni, ubieraj się tak jak się tobie to podoba. Ja nie ubieram się jakoś nadzwyczaj oryginalnie bo mnie na to po prostu nie stać, biegam po rynku ewentualnie w jakiś sklepach gdzie mogę coś kupić fajnego i mieści się w moim budżecie. Po za tym czasami ceny na rynku bluzki są podobne np. 40-50 zł jak w jakimś markowym sklepie, a kupuje ją w przeświadczeniu, że na markowy sklep mnie nie stać, bo taka jest chyba prawda i tyle. W SH. nie potrafie kupować, bo nie i tyle. ide tam stoje przed tymi ubraniami i nie wiem jak sie do tego zabrac. raz ide taka nakrecona do domu kupiłam sobie sweterek za nie całe 10 zł czy jakoś tak, a w domu mama mi go odrodzila i teraz tez jakby mniej mi sie podobał, no ale cóż ;/ efekt, tego że nie umiem tam wyszperać czegoś ciekawego
    _________________________________________________________
    P.S nie wiem czy zrozumiałaś co ci chciałam powiedzieć, forma gramatyczna taka a nie inna, bo chciałam żeby to było tak jakbym Ci to miała tak w 4 oczy mówić. rozumiesz?
    z poważaniem ; Magdalena z Tomaszowa Maz. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. przerobione najlepiej wyglądają :)
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. a dodam jeszcze, że znam osoby z tomaszowa takie, które do swojego grona znajomych ,wprowadają' osoby, ktore spelniaja ponizsze kryteria ; ładne, markowe ubrania, sporo kasy, i które potrafią się smiąc z tych samych zartow znaczy sie malosmiesznych i idiotycznych. nie wiem czy to ma zwiazek z tematem raczej nie z reszta tak jak poprzedni moj komentarz ale tak chcialam sie wygadac i zaczerpnac twojej opinii, a i jeszcze jedno ; prosze Cie nie oceniaj w tych kategoriach całego tm, ja tak mialam jeszcze w zeszłym roku, ale w tym roku juz tak nie robie, po prostu uwazam ze w kazdym zakatku swiata sa ludzie i ludziska a tu w tm uchawalo sie tej drugiej kategorii troche wiecej i tyle. M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sory, że tak na raty, ale jeszcze chcialam dodać, że krótkie spodenki to krótkie spodenki, ja mam pełno, czesto chodze w takich po wf. ze sql. latem, ale nie sa jakies siarowate, spoko sa, jakies kieszonki cos, czarne w moim przypadku i wgl, tylko takie dresowe, to w kazdych tak na prawde widac mi tylek, ale kurde lato to lato, to tak samo jak przy przychalniu odslania ci sie czasem kawalek plecow wiadomo to jest oczywiste co jest w tym zlego, a po za tym nie zauwazylam zeby ci w tych bylo widac tylek. A gdzie kupilas ćwieki i ile za nie dałas jak moge wiedziec? Teraz mam wolne to sobie porobie. chyba ze nie pozwalasz mi sciagnac to sory ;x. ale duzo osob ma takich spodenek to juz widzialam nie jedną, teraz jest taka moda znowu

      Usuń
    2. Jejku tak się rozpisałaś, że nie wiem od czego zacząć :) Może od początku. Nie oceniam w ten sposób całego Tomaszowa tylko po prostu denerwuje mnie bardzo gdy ktoś ocenia ludzi po wyglądzie w tym wypadku mnie i moje spodenki-spotkałam się z nieprzyjaznymi komentarzami. Chodzi mi to, że gdy w Tomaszowie ktoś ubierze się inaczej to jest źle odbierany nie wiem czemu. Następnie ja rozumiem, że nie wszystkich stać na wszystko - mnie na przykład nie stać. Szkoda jest mi wydać nawet 60 zł na jedną bluzkę -dlatego często jeżdżę do Ptaka bądź chodzę do sh. Osobiście uważam, że odkrywanie ciała nie jest niczym złym chyba że wygląda to naprawdę wulgarnie. Jeśli chodzi o ćwieki to kupiłam je w pasmanterii na rogu rynku- jeden ćwiek kosztuje 40 gr ale są różne rozmiary i wzory więc i jest różna cena. Mam nadzieje, że pomogłam :)

      Usuń
    3. pomogłaś. mam nadzieję, że nie odebrałaś niczego za jakąś złą intencję. ludźmi się nie przejmuj, szkoda twojego czasu i słów. ja się próbuję uczyć tak żyć w każdej kwestii uwierz, to działa :). dobrze, że nie odbierasz tak całego Tomaszowa, może ja źle zrozumiałam. W ptaku tanie rzeczy? O matko, ja jak pojechałam z rodziną na zakupy to wracając myślałam, że sie wszyscy popłaczemy, straciliśmy tam majątek, fakt jest taki,że nie musieliśmy nic kupować, no ale wiadomo... ;D w ktorym pasażu, o co kaman? w ptaku tanie rzeczy, no chyba nie zasnę dzisiaj ;D poważnie no.. m.

      Usuń
    4. wiadomo, ze jest dużo drogich rzeczy ale jak się poszuka to jest też bardzo dużo tanich :) np. w hali G :)

      Usuń
    5. u mnie w miescie tez negatywnie odbieraja jak ktos sie ubierze inaczej od nich, dlatego bardziej kocham duze miasta za to, ze nikt nikogo nie krytykuje ze wzgledu na jego ubrania, a wlasnie im oryginalniejsze - tym fajniejsze. Nie wolno rezygnowac z czegos tylko ze wzgledu na opinie ludzi :D

      Usuń
    6. w Radomiu mam to samo, że ludzie nie akceptują tego, jeśli ktoś jest ubrany inaczej niż oni i za to kocham większe miasta. Tam mało kto zwraca uwagę na takie rzeczy. A swoją drogą sama lubię się czasem ubrać "inaczej" niż reszta szarego społeczeństwa - starsze babcie w autobusach wtedy się fajnie patrzą:D Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Nie masz czym się przejmować, idealnie na Tobie leżą, idealnie w nich wyglądasz! *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie bardzo podobaja sie twoje spodenki zobaczymy i moze ja sobie takie zrobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne sa - wcale nie za krótkie . :)
    ja juz swoje mam ale na jednych nie przystane ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. ale fajne gatki :)
    w sumie nie do każdej osoby i figury pasują , ale do cb jak najbardziej .

    moje pytania :
    1. czego w sobie nie lubisz ?
    2. czy bartek rozmawia z tobą o innych dziewczynach ,np. tych które mu się podobają ?
    3. czy była osoba ,której zauroczyłas się tylko ze względu na wygląd ?
    4. wymarzony zawód w przyszłości ?
    5. czy często spełniają się twoje marzenia ?
    6. czy twoja mama dowiaduje się o jakichś twoich wybrykach typu picie, palenie , nadmierne imprezowanie ?
    7. lubisz błyszczeć w świetle innych ?
    8. czy zmieniłaś się po przyjściu do gimnazjum ? czego ci brakuje z tamtych lat ?

    OdpowiedzUsuń
  13. 'ponieważ tutaj MODA to tylko pojęcie względne' zgadzam się z tym... ah, ten Tomaszów... szkoda gadać.
    świetnie wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym zauważyć, że MODĘ kreują ludzie, a nie miasto, więc obrażając miasto obrażasz też ludzi. Miasto ani trochę nie przeszkadza w byciu modnym, co wcale nie oznacza bycie stylowym. Uważam, że żyjemy w XXI wieku i nawet w 10 tys mieście ludzi nie zaskoczy już widok np. wytatuowanego skina. Zresztą jeżeli myślisz, że wychodząc w bardzo krótkich spodenkach na spacer powiedzmy po Warszawie nikt nie zwróci na Ciebie uwagi, bo jest tam mnóstwo "wystylizowanych" osób, to grubo się mylisz, tam albo Cię wygwiżdzą albo znajdzie się osoba, która będzie potrafiła zrobić Ci zdjęcie telefonem :)
    Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz racji. W Warszawie nie zachowają się tak jak w małych miejscowościach.
      A co wam przeszkadzają tak te spodenki? Wy w nich chodzicie czy ona? Ludzie, jej sprawa.

      Usuń
    2. Jeżeli Kinga prowadzi bloga musi być przygotowana na dyskusje pod jej postami i na różne opinie np. na temat jej spodenek.

      Usuń
    3. Racja ludzie kreują modę ale w Tomaszowie jest bardzo dużo ludzi,którzy patrzą krzywym okiem na tych co wyglądają inaczej niż wszyscy :) Każdy ma swoje zdanie - ja mam swoje i wy również i oczywiście je szanuję :) Między innymi po to prowadzę bloga, aby poznać opinię innych i podyskutować na różne tematy, ponieważ to zdecydowanie przydaje się w życiu- konkretne wyrażanie opinii i trwanie przy swoim zdaniu.

      Usuń
    4. Jej,to przykre, że ktoś uważa, że cały Tomaszów będzie teraz dyskutować nad jedną parą przykrótkich spodenek, bo mieszkańcy są zacofani i tacy beznadziejni. Uwierz, że nawet połowa z nich Cię nie spotka w tych spodenkach, więc nie stresuj się tak, że Cię odrzucą.
      Z poważaniem, G.

      Usuń
  15. Fajne te szorty tylko szkoda , że u mnie tak zimno ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam Cię Kingo ! Mam pytanie odnośnie twojej książki, więc je zadam xd - Kiedy ją skończysz !? ;d (to ja Błażej braciszek Kory) :D
    Ucieszę się niezmiernie jeśli będzie już ukończona ;d Z poważaniem FANKSIĄŻKITWEJ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha staram się no ale wiesz brak weny i te sprawy :3

      Usuń
  17. glupiutkie jest porownanie do plazy- plaza jest miejscem, gdzie sie odslania cialo, srodek miasta- nie.
    wiem, ze to orygialne, bla bla, ale dla mnie pokazywanie tylka mija sie z byciem oryginalna, nie wypada swiecic posladkiem wystajacym zza krotkich spodenek. i nie, nie jestem moherem, czy co- mam po prostu poczucie estetyki. no ale moze zrozumiesz, jak faktycznie cie wygwizdaja :)

    fakt faktem- na plaze spodenki dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  18. a i pozwole sobie dodac, bo przeczytalam poprzednia odpowiedz- ubrac sie 'inaczej', a ubrac sie tak z deka wulgarnie, to wlasnie ta roznica. jak dla mnie bedziesz lepiej wygladala w stroju hello kitty od stop do glow, niz spodenkach diy (ktore sama wielbie) odslaniajacych posladki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma swoje zdanie. Nie mam zamiaru już bardziej wgłębiać się w taką dyskusję :)

      Usuń
  19. twoja mama ma ten sam rozmiar co ty?! ale chudziny z Was! zazdroszczę:) osobiscie bym nie wyszla w takich spodekach bo moja chyba mi na to nie pozwala. ale ty ze swoją możesz chodzic nawet nago! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *bo moja figura:)

      Usuń
    2. z tą nagością nie przesadzajmy haha :D Każda figura jest ładna !

      Usuń
    3. oj nie kazda:) tzn moze nie jestem gruba ale mam okragle ksztalty juz z natury i nawet cwiczenia tego nie zmienia;p dlatego chyba te spodenki nie dla mnie, a szkoda.. bo robia wrazenie:)

      Usuń
  20. Czy Twoje przyjaciółki i Twój przyjaciel przyjaźnią się z innymi osobami ? ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie,kuwa,mają tylko Kingę:O co za pytanie z dupy,boże

      Usuń
  21. Ty to masz zajefajny tyłeczek to możesz śmigać w takich BEJBE!

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim zdaniem jak ktoś ma ładny tyłek to za co ma go nie pokazywać, no nie chodzi mi wiadomo o nagość ale podkreślanie swojej figury ; ) Mi się spodenki bardzo podobają, muszę upatrzyć jakieś w lumpie spodnie i je przerobić na takie cudo ; )

    OdpowiedzUsuń
  23. super notka i pomysł, wypróbuję niebawem!

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)