wtorek, 3 kwietnia 2012

śmierć

Omawialiśmy dzisiaj na polskim cudowną lekturę "Oskar i pani Róża". Jeśli ktoś nie czytał ,to opowiada ona o chłopcu  śmiertelnie chorym na białaczkę.Do śmierci przygotowuje go starsza pani, wolontariuszka, tytułowa Róża. Oskar,bo tak ma na imię i Róża poruszają bardzo ważne dla człowieka rzeczy takie jak śmierć czy choroba. Mówią o tym, że  " ludzie boją się śmierci, ponieważ boją się nieznanego". Mnie osobiście myśl o samej śmierci przeraża. Życie jest tak kruche, że może ona nastąpić w każdej chwili. Ale pomimo tego, że wychowano mnie w religii chrześcijańskiej wierzę w życie  po życiu. Może kiedyś umrę i narodzę się na nowo i będę robakiem albo jeszcze lepiej drugą Beyonce, haha  :D Na razie trzeba cieszyć się z tego co mamy, ponieważ nigdy nie wiadomo co nam się przytrafi. Życie jest pełne niespodzianek. Nie uważacie  ? :)

Jeśli chodzi o to,że nie pisałam to przepraszam-brak weny, brak czasu, brak jakichkolwiek zdjęć. Do tego wczoraj miałam nieprzyjemny wypadek i połowę dnia przeleżałam i przespałam w łóżku. Wielkimi krokami zbliżają się dni wolne. Tak długo na nie czekam , już od wieczoru w niedzielę haha.  W Piątek w końcu przyjeżdża do mnie moje słońce- Nina. Nie mogę się doczekać Ciebie. Bądź już tu no.

my , Lipiec 2011


A dla was mam piosenkę, którą puściła nam dzisiaj pani od polskiego. Coraz częściej jej piosenki trafiają w mój gust, a ona coraz częściej je puszcza.

A co u was  ? :)

33 komentarze:

  1. super zdjęcia a jeśli chodzi o oskara i różę to oglądaliśmy film na religi a piosenkasuper

    OdpowiedzUsuń
  2. nasza pani od polskiego ma dobry gust :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ahh też strasznie boje się śmierci :( pozatym 'życie po życiu' to chyba z religii muzułmańskich? :0

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam szczerze, że nie czytałam tej lektury. Musi być bardzo przygnębiająca. Niestety od śmierci nie uciekniemy, każdego to czeka. ;C

    Jesteś taka pocieszna, kiedy się tak szczerzysz. :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. super foty!
    zapraszam do siebie :)
    jeśli spodoba Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Yy sorki- ale u chrześcijan nie ma życia po życiu- jest raczej życie wieczne w "raju". Życie po życiu (reinkarnacja) jest w hinduiźmie ;)
    Książkę chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha sorki- nie doczytałam " Ale pomimo tego, że wychowano mnie w religii chrześcijańskiej wierzę w życie po życiu" teraz wiem o co Ci chodziło- wiele osób mimo, że jest katolikami lubi sobie wierzyć, że odrodzi się na nowo ;)

      Usuń
  7. Czytałam książkę nawet niedawno o niej myślałam. Mnie również strasznie przeraża śmierć dlatego staram się o tym nie myśleć. A co do piosenki chyba trafia do każdego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ludzie , wy to czytacie ze zrozumieniem ?!
    'Ale pomimo tego, że wychowano mnie w religii chrześcijańskiej wierzę w życie po życiu.' jest napisane 'POMIMO' ;/

    nie ma to jak zlecieć na próbie z piramidy ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdjęcia,a Nina jest podobna do mojej koleżanki ale ona ma na imię Ola^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo często myślę o śmierci. Chociaż bardziej mnie przeraża śmierć moich bliskich, to i tak boję się tego co stanie się ze mną.

    OdpowiedzUsuń
  11. słonko tata chce mnie przywieźć już w czwartek wieczorem N. :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne zdjęcia. ; )

    my też dzisiaj słuchaliśmy na polskim piosenki Grechuty tylko że 'Niepewność'.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam ta książkę. Podobała mi się.
    Piosenka też ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze mówiąc nie ma jak to stare hity . ;)
    A co do książki, to naprawdę jest cudowna, bo można z niej wiele się nauczyć . ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Książka bardzo fajna ;D
    Świetne zdjęcia ;D
    U mnie mnóstwo nauki ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. ` Pozytywne zdjęcia ; )
    Chcę lato ; 3
    Ja po prostu już nie mogę patrzeć na letnie zdjęcia. hehe ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. "Oskara i pani Róży" jeszcze nie miałam okazji przeczytać, za to byłam na spektaklu w teatrze i niesamowicie mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  18. czytałam tą książkę już parę razy i za każdym razem wciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładniutkie zdjęcia :) wiosenne,
    obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  20. dzięki za komentarz :)
    jeśli spodobał Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Slyszalam o tej ksiazce i duzo osob mi ja polecilo, wiec moze sie skusze ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia *............*
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  23. genialne zdjęcia :3
    Zapraszam do siebie, może obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. "Oskar i pani Róża" to piękna książka, zazdroszczę, że masz takie lektury. :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)