sobota, 28 kwietnia 2012

Ślub

Dzisiaj od samego rana byłam zawalona sprzątaniem, jak co tydzień zresztą. Po godzinie szesnastej natomiast wybraliśmy się z rodziną na ślub cioci.  Ciocia wyszła za mąż dzisiaj drugi raz dlatego też sama ceremonia w sobie nie była taka wzruszająca. Faktem,który mnie zasmucił było to, że powinien być tam ktoś, ktoś kogo bardzo mi brakuje...
ciocia

mama i Julka

Przeuroczy Miecio 

I ja dzisiaj : 
sukienka-H&M
buty- ccc
pasek-Bershka

Planuję zrobić notkę z pytaniami,ponieważ ostatnio pojawia się ich bardzo dużo, dlatego też pytajcie pod tą notką , a ja postaram się w najbliższym czasie i poście odpowiedzieć (:

19 komentarzy:

  1. Od jakiego czasu bawisz się w blogowanie :) ?

    OdpowiedzUsuń
  2. chodzi o twojego tate?
    masz z nim slabe kontakty pewnie?

    OdpowiedzUsuń
  3. czemu tak nienaturalnie pozujesz do zdjęć. to nie jest obraza z mojej strony do ciebie, a nie chce ci na wrzucać, po prostu pytam. Nie patrzysz w obiektyw, nie uśmiechasz się tak jak na poprzedniej notce na zdjęciach z Hiszpanii i Chorwacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wyglądałaś. :)
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładną masz sukienkę :)
    też bym chętnie wybrała się na jakiś ślub ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietnie wygladasz! A Miecio to stylowy gość ;) : )

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam zdjecia malych dzieci :) one sa takie slodkie :) a te sukienki z H&M maja cos w sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam tę sukienkę i nawet miałam ją przymierzać ,ale ja nóg nie odsłaniam więc nie przymierzyłam :D Ale Ty ślicznie w niej wyglądasz ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki masz model aparatu?

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądałaś, ładna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłabym spytać kogo ci brakowało na ślubie cioci?
    z góry przepraszam jeśli to jakiś problem: (

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)