sobota, 21 kwietnia 2012

Shopping !

Z samego rana wybrałam się mamą  na zakupy do Ptaka, dla tych którzy nie orientują co to jest to ogromny pasaż handlowy podzielony na hale z modą włoską i innymi stoiskami.  Zdecydowanie można się tam obkupić jak zrobiłam to ja dzisiaj : ) Oprócz dzisiejszych zakupów czekam jeszcze na buty, które zamówiłam jakieś dwa tygodnie temu no i planuję zamówić bluzę ale w Poniedziałek, bo nie jestem jeszcze do końca przekonana.
Zakupy:





i moje cudeńka  na egzaminy, na bal itd Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia (:

Gdy wróciłam z zakupów, zjadłam obiad i padłam nieżywa na łóżko Wstałam po 19 i od tej godziny nie wiem co ze sobą zrobić. Moje myśli wciąż krążą wokół jednej rzeczy -szkoły 
 (egzaminy, podanie, liceum,szkoła,egzaminy,podanie,liceum, szkoła) ...

34 komentarze:

  1. swietne ciuchy !
    rewelacja te dresy z kieszonka ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. tę bluzkę z białą z serduszkiem też mam. ;P
    kupiłam ją ok. rok temu. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne ciuchy,a buty są cudowne:D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne ciuchy, buty są przepiękne! :) Powodzenia na egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakupy, a buty rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje myśli też wokół tego krążą, tyle nauki, a ja nie wiem od czego zacząć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba nawet nie będę zaczynać..

      Usuń
  7. od kilku dni zastanawiam sie nad bluzka z naszym godlem..ale jakos nie moge jej znalesc;(
    interesuja mnie co prawda szara a nie zielona,ale gdzie ja kupiloaws?
    buziaki
    ps.obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile dałaś za zieloną bluzkę?;D

    OdpowiedzUsuń
  9. pomarańczowy sweterek śliczny! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Buciki śliczne .. i ten kolor... ahh! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę, że zakupy jak najbardziej udane :)
    śliczne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  12. ile zapłaciłaś za dresy

    OdpowiedzUsuń
  13. dobre ciuszki, też byłam ostatnio ale coś mi nie wyszły te zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie buty sobie zamówiłas :-)) ? uczysz sie do egzminow ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokażę jak przyjdą. Nie uczę sie : P

      Usuń
  15. świetne są te spodnie dresowe (?), gdzie je kupiłaś?
    zakochałam się w tych butach ; o

    OdpowiedzUsuń
  16. AAAaale ta bluza pierwsza <3 cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne ubrania! Biała koszulka, czarne legginsy i buty - cuda!

    OdpowiedzUsuń
  18. Druga bluzka - cudna *.*
    Leginsy ostatnio podobne kupiłam ..
    No i buty ...Genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. orzeł i leginsy - moi faworyci ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też uwielbiam "ptaka" :) ale dawno tam nie byłam. Świetne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  21. sweterek i ta bluzka z sercem najbardziej mi się podobają :) no i buty też <3 !

    OdpowiedzUsuń
  22. żółty sweter, która hala? ;> bo Ptak jest tak duży, że sama tego nie znajdę xD i jaka cena?

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)