piątek, 20 kwietnia 2012

Piątek

Mamy Piątek,a ja przedłużyłam sobie weekend i nie poszłam do szkoły. Po wczorajszych zawodach nie czułam się najlepiej.Mimo to, że miałam możliwość spania cały dzień obudziłam się po dziewiątej.  Obejrzałam parę odcinków nowego serialu, zjadłam śniadanie i posprzątałam w domu. Planuję jutro jechać z mamą na zakupy, może w końcu uda mi się coś kupić.
Plany na dziś ? Na razie brak planów.
Tak jak obiecałam mam dla was filmik z zeszłorocznych zawodów tanecznych z naszym zespołem:
CLICK

Filmik został wstawiony wczoraj przez moją koleżankę na facebooka, a dla was mam jeszcze raz  do porównania układ z tego roku,który po paru próbach w końcu pojawił się na yt. Jakość kiepska ale da się przeżyć :)
I zdjęcia z zawodów wojewódzkich zrobione przez Karolinę Wilczyńską  :) Czekam jeszcze na parę zdjęć i na te, które mają się pojawić na stronie szkolnego związku sportowego w Łodzi.
Bartek

Ania

my.


Chciałam podziękować zespołowi, że miałam możliwość tańczenia z nimi przez te trzy lata  w Gimnazjum, z niektórymi krócej ale to nie zmienia faktu, że zdecydowanie będę za nimi tęsknić.

A wy jakie macie plany na weekend  ? 

21 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia :) i ciekawy układ.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna macie stroje :) też kiedyś tańczyłam, a potem złamałam nogę i teraz mam przez to problemy.;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Układ jest fenomenalny ! A Bartek wymiata ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. byla tam z toba ta twoja ada ?!. czemu zdjec nei robila :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była. Ada nagrywała nasz występ, zdjęcia robili inni

      Usuń
  5. Wow, jakie akrobacje. :)
    Ja mam plan taki, by wreszcie się wyczilować! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia genialne, układ również :)
    najlepsze ze zdjęć to według mnie to z Anią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piątek <3 ładnie wyglądałaś

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny układ:D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne. : )
    jaki serial oglądasz.? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The secret live of American Teenager

      Usuń
  10. Wow. Robi wrażenie. A ten chłopak jest niesamowity:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super układ !! Ja też mam na imie Kinga to tkie wyją tkowe imie co nie ?? Super blog !!!! :D Zapraszam na mój blog : www.kinga089.blogspot.com

    PROSZE DODAWAJ KOMENTARZE !!! Bardzo mi na tym ZALEŻYYY !!!!! plissss :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ten uklad co rok temu byl to najlepszy moment 4:45. Debiec wymiata , co to za nuta ?

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)