poniedziałek, 23 kwietnia 2012

paznokcie

Z racji tego, że nie jestem fanką różnokolorowych paznokci, kolory na moich paznokciach ograniczają się zazwyczaj do bieli,czerni bądź czerwieni. Mimo tego do jednych z moich ulubionych lakierów należy kolor Morski z golden rose. Ponadto nigdy nie używam żadnych ozdóbek do paznokci, ponieważ w ogóle mi się to nie podoba ale tym razem postanowiłam zrobić coś innego. Paznokcie wyglądają dość zwyczajnie ale mimo to podobają mi się. Nie wiem czemu ale od zawsze nie podobał mi się taki "przepych" na paznokciach. Może dlatego, że  moja mama kiedyś lubiła się bawić w robienie paznokci akrylowych takich jak u kosmetyczki i po całym domu po dzień dzisiejszy warlają się ozdoby..
Wszelkimi metodami próbuję zabić myśli odnośnie egzaminów, ale nic nie pomaga !


18 komentarzy:

  1. mi też się to nie udaje,ale damy radę :)
    Powodzenia :*

    ładny kolor:D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten sam kolor :) uwieelbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne pazurki i mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarz :)
    To jak, obserwujemy? :3
    + dodaję, liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten kolooor ! Chyba będe musiała odwiedzić sklep i zakupić! ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. z GR sa najlepsze lakeiry sama posiadam fioletowy,czerwony,i jaskrawo różowy :3

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolorek :)

    zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne paznokcie:3
    powodzenia na egzaminach;D

    OdpowiedzUsuń
  9. turkus, piękny kolor.
    Delikatnie...też nie przepadam za przepychem na pazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten sam kolor. Bardzo ładne : ) Uszy do góry będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  11. łał ale cudowny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio zraziłam się do kolorowych lakierów, bo od zielonego 2 tygodnie odbarwienia noszę. :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny kolor, ale kwiatki trochę nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post! Follow you!! Would you follow each other? let me know on my blog ;)

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)