środa, 4 kwietnia 2012

okna za szkołę

Dzisiaj wyhandlowałam z mamą sprzątanie w domu zamiast pójście do szkoły. Nie wiem czy to był dobry pomysł, ponieważ umycie tylu okien ile umyłam wykończyło mnie do reszty. Niestety czekał mnie potem jeszcze trening i miasto z mamą. Wróciłam do domu, padłam na łóżko. Nie minęły trzy minuty,a już słyszałam mamę z piwnicy, która znowu karze mi sprzątać.  Mówiłam już,że ona ma manię na punkcie czystości ? Nie przeszkadzałoby mi to gdybym nie była bałaganiarzem : )
Dwa najbliższe dni zapowiadają się bardzo ciekawie :)







Powoli zaczynam wyciągać dawno zapomniane rzeczy z szafy 
spodnie- KappAhl
bluzka- Reserved
kapelusz- Cropp
Wspominałam już, że nienawidzę chodzić w normalnych spodniach ? To dlatego w mojej szafie nie znajdzie się ani jedna para normalnych spodni jeansowych. Może czas to zmienić, bo zaczyna mi brakować pomysłów 

Jakie macie plany na najbliższe dni? 

  • Całuję , Kinia



26 komentarzy:

  1. Masz fajny, płaski brzuch :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Domestosem :D w necie znajdziesz dużo artykułów na ten temat :)

      Usuń
  3. faje zdjęcia^^
    zazdroszczę figury;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w planach mam wreszcie zacząć ( albo chociaż spróbować ) powtarzacz coś do egzaminów. Chodź nadal do mnie nie dociera, ze to już za 3 tyg...masakra !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem coś o tym , no ale co poradzić ?

      Usuń
  5. też nienawidzę chodzić w normalnych spodniach. -.-
    jeżeli już o spodniach, to te Twoje są boskie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a Ty co orbisz w koljne dni :):):):

    OdpowiedzUsuń
  7. kanapa *.*
    pokój *.*
    stylizacja *.*
    + obserwuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia ;D
    Cudne spodnie ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne spodnie;)
    Moje plany to sprzatanie przedświąteczne;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ani jedna para jeansów? Wow. U mnie większość spodni to właśnie jeansy :)
    Co trenujesz?

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie Ci w niebieskim ♥ świetne spodnie i bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale jesteś szczuplutka :)) Pasuje do Ciebie niebieski kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. żadnych normalnych jeansów? no nieżle :P

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki:) jakie piękne spodnie:O

    OdpowiedzUsuń
  15. jaaaaaa cie ale ty masz ładny brzuszek :I ZAZDROŚĆ

    OdpowiedzUsuń
  16. zajebisty ten niebieski ;D.
    a wgl mam pytanko, jak zrobiłaś na swoim blogu te zakładki jak strona główna/ about me ?od dawna szukam a jakoś znaleźć nie umiem xd

    OdpowiedzUsuń
  17. jak nazywają sie takie spodnie/krój jak ty nosisz?

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne spodnie. :D Też poszukuję jakichś w kwiatki.
    Może masz ochotę poobserwować się nawzajem? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne spodnie ! ( I brzuszek też ;p )
    Zapraszam do mnie i do obserwowania. ;>

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)