niedziela, 29 kwietnia 2012

My i nasze marzenia.

Po obiedzie u cioci wybrałam się z Bartkiem na długodystansowy spacer, który trwał około czterech godzin. Obecnie nie czuję własnych nóg. Ciocia podarowała mi dzisiaj latający lampion, taki który się puszcza w noc Kupały. W tym roku noc ta wypada z 21 na 22 czerwca w Poznaniu. Moim marzeniem jest tam wtedy być i bardzo możliwe, że razem z Klaudią uda nam się tam pojechać. Zwyczaj  jest taki, że na lampionie zapisuje się swoje marzenia. Tak zrobiliśmy dzisiaj z Bartkiem, a potem patrzyliśmy jak odlatują  one ku niebu z nadzieją, że kiedyś się spełnią...
Wieczór ten zaliczam do wyjątkowych. Dziękuję.
Nagranie z takiej nocy w Poznaniu
nasz lampion, nasze marzenia..







Spodenki, które mam na sobie są zapowiedzią kolejnego posta. 

my.

A wy jak spędziliście Niedzielę ? 
P.S Przypominam, że można zadawać mi pytania pod postem,abym mogła stworzyć notkę z odpowiedziami (:

25 komentarzy:

  1. kiedy ten post ? ;)))) soreczki ale te spdenki nie zakrywaja ci pupy i srednio to wyglada ale oglnie mega zdjecia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za bardzo je wycięłaś Majes :P

      Usuń
    2. wyglądają tak jak chciałam żeby wyglądały

      Usuń
    3. a mi się te spodenki podobają ^^

      Usuń
  2. świetne zdjęcia kochana ;*
    a spodenki świetne!

    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznie to wyglada kiedy puszczaja te lampiony + ladny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądacie ^^ a zdjęcia są swietne. :)
    nowy post u mnie^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne masz włosy! Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądałaś, spodenki są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe jakie swoje marzenia tam zapisałaś!? ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sprawa z tymi lampionami. Zawsze chciałam to zrobić.
    A co do outfitu, to wyglądasz świetnie! Spodenki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne masz spodenki ;)

    w lesie było chłodniej, a potem i tak zdjęłam ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym być na dniu kupały gdzieś ;o Fajne szorty !

    OdpowiedzUsuń
  11. sama te szorty zrobilas? przerobilas?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. troche za krotkie masz te spodenki, nie zakrywają posladkow co nie wyglada estetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na wakacje za granicą będą w sam raz, ugotować się można w taką pogodę.

      Usuń
  13. moze i wygladaja tak jak chcialas, ale wierz mi, ze odkryty tylek jest zawsze PASSE.
    no i jeszcze twoj nie jest jakis okragly, wiec tym bardziej nie masz sie czym chwalic. nie hejtuje, mowie jak jest, kazdy ci powie, ze gola pupa to siara;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak jesteś w kostiumie kąpielowym to też siara ? :)

      Usuń
  14. to pewnie ja :)
    niby nic nadzwyczajnego, a usłyszałam, że wyglądam jak dziwka xd bywa :))

    OdpowiedzUsuń
  15. puszczałam taki lampion na koloni:)
    też bym chciała to zobaczyć na własne oczy^^
    fajne zdjęcia;D

    OdpowiedzUsuń
  16. po co wgl te szorty prawie jakby ich nie bylo ? ale luzz co ja tam wiem ; )

    fajny blog tak po za tym

    OdpowiedzUsuń
  17. "W tym roku noc ta wypada z 21 na 22 czerwca"

    Noc kupały to najkrótsza noc w roku i zawsze wypada z 21/22 czerwca :) proponuje vbardziej uważać w szkole na lekcjach :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)