środa, 18 kwietnia 2012

Mistrzostwo powiatu

Cześć
Jak wiecie co roku w Tomaszowie organizowane są zawody taneczne. Szkoły, które się zgłaszają mają za zadanie wymyślenie własnych układów, a następnie zaprezentowanie ich przed jury i publicznością. Zwycięskie zespoły biorą udział następnie w mistrzostwach wojewódzkich. Od dwóch lat drużyna, w której tańczę reprezentująca Gim. nr 3 wygrywa te mistrzostwa, tak samo jak wojewódzkie. W tym roku nie byliśmy przekonani co do wyników ale mimo to obroniliśmy tytuł i już jutro jedziemy podbijać województwo do Łodzi :) Mam dla was parę zdjęć z dzisiejszych zawodów, a filmik z naszym występem nadal się ładuje, dlatego też albo wstawię go późnym wieczorem pod tą notką jeszcze albo jutro w nowym poście.
Cieszę się z tego, że wygraliśmy, ponieważ mam ogromny sentyment do tego zespołu, do ludzi w nim i do trenerki.  Zdecydowanie tego będzie mi brakować najbardziej w przyszłym roku. Ale co poradzić ? Czas leci nieubłagalnie szybko i trzeba za nim nadążyć.




Motywem przewodnim  naszego pokazu był horror Piła  (: 
Jeśli chcecie zobaczyć filmik, sprawdzajcie jeszcze dzisiaj wieczorem mojego bloga czy nie pojawił się przypadkiem w tej notce. Jak tylko się załaduje na yt, wstawię go :)

Uwaga : Przepraszam, że tak późno ale wystąpiły niewielkie problemy z załadowaniem filmiku.Od razu mówię,że musiałam go sporo zmniejszyć dlatego też jakoś jest słaba. Proponuję zmienić w ustawieniach na pasku pod filmikiem na oglądanie w najlepszej jakości :)



(: Jutro notka z wynikami z zawodów wojewódzkich i filmik z występem z zeszłego roku .

16 komentarzy:

  1. Jakie zdjęcia świetne! To na rowerze mnie rozwaliło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hehehe
    na pewno bede sprawdzac czy jest filmik :))
    musze to zobaczyć!


    pozdr. AL / Rozdanie "KulturaBAG" na Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  3. a pod jaką nazwą jesteś na yt ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje :) :* ja w sobotę jadę na przegląd ogólnopolski przegląd taneczny, ale mi się nie chce -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje:)
    fajne zdjęcia;D
    czekam na filmik^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje ci serdecznie kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czy Klaudia usunęła swojego bloga ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję. :)
    I dziękuję bardzo, mam nadzieję, że jest lepiej niż poprzednio. ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny pomysł, stroję bardzo oryginalne :)
    gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)