wtorek, 10 kwietnia 2012

Kora

Cześć.
Dzisiaj z samego rana, no może nie z samego,bo była już godzina trzynasta, wybrałam się  z Kingą kupić prezent Kornelii, ponieważ miała urodziny. Poszliśmy wszyscy na pizzę do Fiero, następnie wyszłam z Klaudią. Miałam jechać na nastawienie, ponieważ mam wybitą łopatkę ale nie zdążyłam już.  Fakt, że jutro jest szkoła, a za tydzień zawody, przeraża mnie niemiłosiernie. Dochodzi do tego jeszcze ból kręgosłupa, który nie daje mi od tygodnia żyć i masa zaliczeń w szkole. Niech ktoś to wszystko zrobi za mnie..
Dzisiejszy outfit:




Spodnie- Bershka
Bluzka-prezent
wisiorek- NY
torebka-jakiś sklepik, mamy
chusta -? 


23 komentarze:

  1. ślicznie wyglądasz - boskie spodnie i bluzka .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz. :) Bardzo podobają mi się spodnie i torba. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz ! mega spodnie :)
    koocham twoje wlosy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka sliczna kocham ten outfit <3333

    OdpowiedzUsuń
  5. Biedactwo, ale pocieszę Cię, że jesteś zajebiście ubrana ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za jasno, wyglądam wtedy na bledszą niż jestem :3

      Usuń
  6. to czwarte zdjęcie genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze twoje outfity mi się podobają <3 ten też jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia <3 nikon robi swoje !

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo bardzo udany outfit ! spodnie najbardziej mi sie podobaja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Perfekcyjnie,nic dodać nic ująć :)


    Adam,
    http://bmagazyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniale wyglądasz, świetny blog!
    masz ochotę sie wzajemnie obserwować? ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. mam identyczne spodnie tylko czarne ;)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)