niedziela, 8 kwietnia 2012

INVISIBLE

Sporadycznie spoglądam na zegarek. Godzina siedemnasta. Minęły już 24h błogiego leżenia w łóżku z Niną przy ogromnym stosie jedzenia i picia. Święta ? One już dawno straciły dla mnie urok, a jeśli jutro chociaż jedna kropla wody obudzi mnie rano to obwieszczam wszem i wobec, że osoba, która mi to zrobi zginie marnie  :) Czyżby jutro obiad w Wieluniu ? Zobaczymy. Dwa dni i powrót do szkoły. Może inaczej..
Dwa dni i powrót do piekła.








my wczoraj. 

A jak wy spędzacie święta  ? 
  • Całuję, Kinia


22 komentarze:

  1. świetne zdjęcia!:D
    ja święta spędziłam tak jak każdy inny dzień w tygodniu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też przeraża ten powrót do sql.;/ tak mi się nie chce... Nom i dzięx!:D mam nadzieje, że właśnie taka będzie.;>

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne zdjecia : > ja na szczescie ide do szkoly 23 kwietnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia. ;-)
    Ja niedawno wróciłam od Dziadków. :) I dalszy wieczór spędzam z kuzynkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. hiehie jakie zdjęcia czarujące. jaaaaa jestem w sumie rok młodsza od Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. W których sh w tomaszowie można znaleźć takie firmowe buty praktycznie nowe ? W których sh kupujesz ubrania? na prawdę są świetne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wejdź na formspring, tam odpowiadałam na to pytanie z 10 razy

      Usuń
  7. uwielbiam Twoje zdjęcia ♥ !
    a ja chcę być jutro cała mokra ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcia :) u mnie święta jak święta, w domku siedzę w gronie najbliższych osób. Szkoda, że tak zimno bo byłby lepszy lany poniedziałek gdyby było cieplutko :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też :< świetne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  10. fajn e zdjecie ,a święta nawet spokojne :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już nie mogę patrzeć na jedzenie. ;p
      suuuper zdjęcia :)

      Usuń
  11. Ja kompletnie nie odczuwam świątecznej atmosfery, z resztą ogólnie nie przepadam za jakimikolwiek świętami. Świetna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja korzystam z tego, że w telewizji są fajne filmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne te zdjęcia !
    piękny masz uśmiech :>

    OdpowiedzUsuń
  14. jaką szkołę wybierasz i jaki kierunek jest dla Ciebie najlepszym wyborem ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I LO klasa humanistyczno-filmowa bądź humanistyczno-prawna a potem na prawo.

      Usuń
  15. jakie wybierasz szkoły (+kierunki) w podaniu ? :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)