sobota, 14 kwietnia 2012

I Lo

Prawie zaspałam na drzwi otwarte w pierwszym liceum. Dziwne  ? Nie bardzo, w weekendy dość często zdarza mi się zasypiać na wszelkie wyjścia. Szkoła zdecydowanie mnie nie zawiodła. Teraz wystarczy się tam dostać.
Po południu robiłyśmy z dziewczynami z klasy makietę do szkoły , za którą powinna nam wpaść jakaś dobra ocena. Wieczór spędziłam z Patrycją. Zmęczona dopiero co padłam na łóżko. Przydałby się dzień między Sobotą, a Niedzielą. 
kawa i szarlotka na dzisiejszy wieczór (:

A dla was mam filmik jak tańczyły dziewczyny na dniach otwartych (:


A wam jak mija weekend  ? 


18 komentarzy:

  1. masz racje, dzień między sobotą, a niedzielą bardzo by się przydał. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinga możesz podać nazwę bloga Niny ? : D Wielkie dzięki .

      Usuń
  2. mniam♥
    tak powinien być dzień między sobotą a niedzielą^^
    fajne zdjęcie:)
    i fajnie tańczycie;D

    OdpowiedzUsuń
  3. weekend jest zdecydowanie za krótki! Na wszystko brakuje mi czasu, nie zrobię wszystkiego co bym chciała i nigdy nie odpocznę tyle ile bym potrzebowała! :D
    świetny nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dredki :) teraz tylko jeden ale jest :> jesteś śliczniutka ! ten nagłówek, omg i'm in love !

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. nie rozumiem dlaczego one tańczą ... ???

    2. zdecydowanie potrzebny jest dzień między sobotą, a niedzielą !!! popieram !


    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super dziewczyny się ruszają :)
      mmmm, jakie smakołyki <3

      Usuń
    2. Hm, tańczę pośrodku i robię to co kocham. Nie ważne, że było nierówno - akurat to nie z mojej winy. Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Fajny układ ,podoba mi się :)
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojacie, jaka ty jesteś śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam się, pomiędzy sobotą a niedzielą powinien być jakiś dzień ;) śliczna jesteś <3!
    trochę nierówno im to wyszło ;D ale i tak jest fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny ten taniec :D
    śliczna jesteś :)
    zapraszam do siebie (nowy adres bloga): natkuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmmm...pysznosci!A oczy masz boski!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. za to ty masz ładną cerę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko jakie pyszności ^^
    Fajnie im wyszedł ten taniec :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże jakie oczy ;D I oddaj koszulke!!! :D

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)