czwartek, 26 kwietnia 2012

Egzaminy PART 3

Egzamin z języka obcego tak jak się spodziewałam okazał się tym najłatwiejszym.  Część podstawową powinnam napisać na ponad 90% także jestem bardzo zadowolona! Po egzaminach posprzątałam w domku, zrobiłam obiad  i wyszłam z Klaudią na spacer, a przy okazji spaceru jak zwykle wyszły jakieś zdjęcia.
Nie wiem czemu, ale cały czas mam wrażenie, że dzisiaj Piątek. . .
Wiecie ile zostało do mojego wyjazdu z Klaudią do Bułgarii ? Tylko 76 dni !




Miałam na sobie: 
Sukienka- H&M
pasek-Pull and Bear
buty- allegro.pl
kurtka jeansowa -sh

i my.


I dwa zdjęcia z dziś, które od tego momentu są moimi ulubionymi !


21 komentarzy:

  1. Śliczną masz sukienkę, kolor prześliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudowna sukienka.
    rewelacyjny ma kolor .;)
    taaak angielski zdecydowanie najłatwiejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 4 zdjęcie jest najlepsze <3 :D
    Ja jak wybierałam się na Corfu to też odliczałam dni, i z dnia na dzień nie mogłam się ogarnąć myśląc "o nie, już tyle czasu minęło" :P miłego wyjazdu. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. dziena, twoja kurtała<3 i ostrzegam Cie że Bułgaria to ostry melanż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dokładnie;)

    śliczna ta sukienka :*

    OdpowiedzUsuń
  6. zdj ładne. a przy okazji widziałam was.

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie robione sa te zdjecia?

    OdpowiedzUsuń
  8. super że język poszedł Ci dobrze :) pochwal się wynikiami jak będą :)
    pięęęękne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia, ale wy jesteście ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to dobrze że wczorajszy egzamin poszedł ci dość dobrze;)

    Śliczna sukienka i cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)