środa, 25 kwietnia 2012

Egzaminy PART 2

Powiem wam, że  egzamin z części matematycznej poszedł mi nawet nieźle :) O części przyrodniczej wolę nie wspominać , bo jak dla mnie była to trzecia wojna światowa. Po egzaminach spotkałam się z Korą i poszłyśmy do kawiarni, po angielskim przyszedł po mnie Bartek. Wyszedł  koło dwudziestej pierwszej no i teraz siedzę sobie i oglądam you can dance.  Gdy patrze jak tańczą w tym programie dopiero zdaję sobie sprawę  jak bardzo brakuje mi tańca... Może jakaś oddzielna notka o tym?
Dzisiaj nie mam dla was outfitu z egzaminów,ponieważ miałam na sobie to samo ale mam normalny outfit  :)




Miałam na sobie 
buty- allegro.pl ( to już druga para takich moich butów- pierwsza para jest beżowa i mam je już dość długo. Z racji tego, że je kocham postanowiłam zamówić drugie  :) )
bluzka- Ptak (motyw orła jest z kolekcji Roberta Kupisza)
legginsy - Ptak
bransoletka-prezent od Niny 

i Bartek. 

* Na szczęście jutro czeka mnie jeszcze tylko egzamin z języka angielskiego - liczę na to, że poprawi mi statystyki . Oby.

Trzecioklasistom życzę powodzenia w ostatnim dniu egzaminów,a całej reszcie udanego Piątku !

25 komentarzy:

  1. Dla mnie matematyka to była III wojna ! Zadanie z doniczkami !? Masakra, a przyrodnicze były nawet spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no przecież napisałam, że motyw orła a nie bluzka. Po za tym nie musi mieć korony
      http://www.google.pl/imgres?um=1&hl=pl&sa=N&rlz=1G1ASUT_PLPL467&biw=1366&bih=643&tbm=isch&tbnid=a0BaQZvAp3cMtM:&imgrefurl=http://www.topstars.pl/&docid=bblonzvDbZhSfM&imgurl=http://www.topstars.pl/wp-content/uploads/thumbs_main/2012/04/orzel1.jpg&w=250&h=250&ei=3WCYT-yrMOiM4gSj9PXEBg&zoom=1&iact=hc&vpx=677&vpy=269&dur=447&hovh=200&hovw=200&tx=88&ty=106&sig=107483804133205901861&page=1&tbnh=128&tbnw=129&start=0&ndsp=22&ved=1t:429,r:18,s:0,i:103 :)

      Usuń
  3. Ostatnio na stancji rozwiązywaliśmy z ciekawości egzamin gimnazjalny - niektóre rzeczy faktycznie sprawiały mi problemy, zwłaszcza że od kilku lat nie mam styczności z chemią, biologią, fizyką itp :p Trzymam kciuki za wyniki :)

    Pozdrawiam!
    http://strasznaszafa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz - bardzo fajne leginsy . Zapraszam do mnie w wolnej chwili .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz!
    Uwielbiam takie luźne bluzeczki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie i z pomysłem,Gratuluję stylizacji :)Trzymam kciuki za egzaminy :)

    Adam,Zachęcam do udziału w konkursie :)
    http://bmagazyn.blogspot.com/2012/03/givenchy-vote-for-me-in-contest.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ja część przyrodniczą zawaliłam totalnie!
    ładna bluzka;)

    OdpowiedzUsuń
  8. na ile proc napisałaś matme?:) ja przyrodniczy masakra! :( a ty?

    OdpowiedzUsuń
  9. napisałam identycznie haha ^^ tylko że z matmy z testu 17 na 20, ale tak to to samo na 50 procent z przyrodniczego, haha, masakra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. koszulka świetna - jak zobaczyłąm pierwsze zdjęcie to : O Kupisz ! :P hehe

    matematyka - jak na moje nie do końca inteligentne myślenie - w miare ok .
    taaak. - przyrodniczy poszedł mi najsłabiej ... ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. leginsy są prześliczne, no już nie wspomne o Twoich własach haah :)
    cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chodzisz z Bartkiem czy to tylko Twój przyjaciel? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no chodzę z Bartkiem na spacery, do parku, na przystań czasem nawet do Piotrkowa jeździmy.

      Usuń
  13. Może lepiej by brzmiało '' Czy jesteś Bartka dziewczyną czy tylko przyjaciółką?''.

    OdpowiedzUsuń
  14. Trafiłam na Twojego bloga jakoś przypadkiem i buty wpadły mi w oko , są przezajebiste *__* dasz linka do aukcji na allegro ? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szukałam już ich bo jakaś dziewczyna chciała i nie mogłam znaleźć :c

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)