wtorek, 24 kwietnia 2012

Egzaminy PART 1

Część pierwsza egzaminów gimnazjalnych już za mną. Gdy przeczytałam już pierwsze pytanie wiedziałam, że będzie źle i się nie myliłam. Połowę rzeczy strzelałam na zasadzie wyliczanki :Ene due rike.. Liczę teraz tylko na moje szczęście. Ponadto pytania z WOS-u były z tematów, które będziemy mieli dopiero w Czerwcu. Pani tak samo jak uczniowie byli załamani. No cóż. Dziś o 15-tej pojawią się odpowiedzi w internecie. Do tego czasu będę starała się nie umrzeć ze stresu : 3  Póki co mam dla was gif ze zdjęciami jak wyglądałam.

Sukienka-  MOODO (szafa Ady)
buty- ostatni zakup Ptak, hala G

48 komentarzy:

  1. Myśl pozytywnie, może nie będzie tak źle. :D ;*
    Wyglądałaś pięknie, buty mogę Ci ukraść. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli o mnie chodzi spodziewałam się czegoś gorszego, a tu proszę taka miła niespodzianka ! Historia spoko, jedyne trudności miałam z tym zadaniem co były mapki i 2 królów. Wos był banalny ! A polski w miarę prosty, wszyscy byli w szoku :) Mam nadzieję, że jutro będzie jeszcze łatwiej zwłaszcza z matm a ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym, żeby poszło mi tak dobrze jak tobie, ale poszło mi średnio..

      Usuń
    2. Z polskiego jedynie nieco zamieszałam się na rozprawce. I trochę nie czaje bo wos,który był w zadaniach ja przerabiałam w 2 klasie, a ty mówisz, że jeszcze tego ni brałaś, więc trochę to dziwne :P Ale podstawa pisania egzaminu to pozytywne myślenie i nie panikowanie :D

      Usuń
    3. to nie dobrze bo ''panika pochłania najwięcej ofiar'' jak mawia mój pan od edb :P

      Usuń
  3. a my już mieliśmy w tamtym roku te rzeczy na wosie co były dzisiaj na egzaminie, ale troszkę się zapomniało w moim przypadku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyglądałaś :) może nie będzie tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, że na salach egzaminacyjnych nie królują już klasyczne szerokie czarne spodnie i biała koszula tylko czuć powiew młodości :) Świetnie, że wybrałaś taką sukienkę!
    Bloga oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sukienka i szpilki:) do tego masz przepiękny kolor włosów:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie i do wspólnej obserwacji:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Historia była straszna! Poza tym chyba większość osób robiła wyliczanki :D:D
    Ja to nawet odpowiedzi nie sprawdzam :* Trzeba być dobrej myśli!

    OdpowiedzUsuń
  8. Historia była okropna! :o Śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja na szczęście historię i wos napisałam lepiej niż na próbnych, uf! jeszcze teraz czekam na odp z polskiego, grrr. a jutro najgorsze! :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądałaś :) Powodzenia w dalszym pisaniu testów !

    OdpowiedzUsuń
  11. Historii nawet nie umiały osoby z mojej szkoły(gim nr 7 ) tylko kilka osób mówiło,że za łatwe. Sukienka śliczna , zapraszam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. odpowiedzi już są do egzaminów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. nie ma się czym chwalić szczerze mówiąc.

      Usuń
  14. Ładna sukienka ! ;o A jutro matematyka ;( . fajna masz grzywke ^^
    u mnie nowa notka. ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. dobrze będzie! :*
    wyglądałaś oszałamiająco ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądałaś przegenianie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądałaś.
    przed jutrem troche panikuje.
    dzisiaj z histori dużo strzelałam - polski dla mnie był łatwy :P
    a jaki język zdajesz ?
    powodzenia na jutro ! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż boję się pomyślec co będzie jutro! ;O

    OdpowiedzUsuń
  19. Technologie zywnosci i zywienie czlowieka ;p wiem, ze ta emisja sie nijak ma do kierunku, ale co zrobic, tak jest na pierwszym roku... ;p sliczna mialas sukienke, powodzenia na nastepnym egz ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile punktów masz? :D

    OdpowiedzUsuń
  21. oj dobrze ,że mnie testy za 3lata dopiero czekają :3 Ile masz punktów? A tak pozatym fajnie się ubrałaś :> Kocham twoje włosy *-*

    OdpowiedzUsuń
  22. taak. ja też angielski. i to tylko podstawowy.
    ale tej części boje się najmniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne zdjęcia!^^
    trzymam kciuki:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję, dziękuję! Wiem, że mam fajną kieckę :D hue hue

    OdpowiedzUsuń
  25. Boże jedyny, JAKA TY CHUDA !

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję!;* Śliczna sukienka! <3

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)