czwartek, 12 kwietnia 2012

Dni otwarte



Cześć
Dzisiejszy dzień zaliczam do tych udanych. Miałam tylko cztery lekcje, a następnie razem z klasą wybraliśmy się na dni otwarte do gastronomika. Jest to szkoła, do której złożyłam rekomendacje  w trzeciej kolejności. Ale o szkole i jej wyborze zrobię oddzielną notkę, ponieważ pojawia się odnośnie wiele pytań od was. W każdym bądź razie  po dniach otwartych czekała mnie bardzo miła niespodzianka. Przyjechał bowiem do mnie kurier z sukienką. Jest to kolejna rzecz którą mogę skreślić z mojej listy  must have. Obecnie siedzi u mnie cajdler  i planujemy zrobić obiad. Wieczorem może przyjdzie Bartek. Dzisiaj zaczyna się mój weekend . Jak miło :)
moje cudo.
My sprzed chwili  :)

23 komentarze:

  1. życzę Ci żebyś dostała się do wymarzonej szkoly :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy ukaże się ta notka? mnie ten wybór czeka za rok, nie mogę się doczekać, boję się tylko egzaminów ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze tylko jutro rano i tez mam weekend, hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjęcia ;D
    Ja też chcę weekend, a mam tyle nauki ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham weekendy a najbardziej te z melanzami. jutro<3 czemu wychodzisz tak wczesnie ze szkoły:< ? ja mam po 9 lekcji

    OdpowiedzUsuń
  6. dlaczego gastro a nie 3, jesli chodzi o trzecia pozycje?:P

    OdpowiedzUsuń
  7. ekstra jest zrobiony ten gif i masz mega ładny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  8. SUKIENKA JEST PRZEPIĘKNA !!! zazdroszczę !

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna grzywka! :) + dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog . ; > . Obserwujemy ? ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. gdzie ty kupujesz takie zajebiste ciuchy?!

    OdpowiedzUsuń
  12. podasz linka do takiej sukienki?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. google --> Pull and bear--> sukienki tam jest :)

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)