sobota, 7 kwietnia 2012

czerwona sukienka

Powiem wam, że mogę odhaczyć z mojej listy must have jedną rzecz, a mianowicie sukienkę z kołnierzykiem , którą kupiłam wczoraj w Łodzi. Niedługo może coś jeszcze skreślę z listy :)
Dzisiaj byłam z bratem spotkać się z naszym tatą, dlatego też nie miałam czasu wcześniej dodać tu notki.
Chciałam wam wszystkim życzyć udanych Świąt Wielkanocnych i mokrego dyngusa ! :)


Na człowieku prezentuje się zdecydowanie lepiej niż na wieszaku 

Dzisiejszy outfit  : 
Spodnie- Bershka
buty- Adidas 
bluzka-prezent 

26 komentarzy:

  1. śliczna sukienka! masz lamograph? jak tak to: jak się z nim pracuje? jakie robi zdjęcia? warto go kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka :) Dziękuję bardzo i wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wesołych świąt^^
    ładna sukienka i outfit:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem stylizacji z tą sukienką. :)

    Obserwujemy? :>

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna sukienka <3 piękna :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie masz rację, że na człowieku lepiej sie prazentuję ciuchy . ;)
    Wiec czekamy na fotki w nowym nabytku . ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. przymierzałam ostatnio podobne spodnie, ale jednak się nie zdecydowałam na ich zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz ;D
    Wesołych świąt! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna ta sukienka! :)
    zapraszam do siebie, i tutaj problem, bo coś mi się z blogiem stało, że nie wyświetlają się posty u obserwatorów. Jeżeli wcześniej obserwowałaś, mogłabyś to zrobić po raz kolejny na nowo ? :> z góry dziękuję. ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. super outfit! Bardzo ładna sukienka, wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pytanie zupełnie nie związane z tematem : tańczysz jeszcze ?

    OdpowiedzUsuń
  12. jaciekręce, zakochałam się w tej sukience , kolor i w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  13. jeśli można wiedzieć, czemu byłaś spotkać się z tatą i bratem?:) wyjechali gdzieś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tata nie mieszka ze mną i bratem .

      Usuń
  14. ha ha racja z tymi melanżami :D
    i ja tez without my daddy mieszkam :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka ta sukienka jest piękna! Cudowna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna sukienka ;) ładnie wyglądasz, jak zawsze z resztą ;)
    wesołyyych ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. sukienka po prostu swietna !;)
    ja osobiscie wole czarny kolor, ale i tak jest przesliczna;)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne. na moim muzycznym blogu recenzja jednejz piosenek Alici Keys Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  19. ile dałaś za nią??? jaki rozmiar?

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)