piątek, 6 kwietnia 2012

16 lat minęło

Cześć.
Tak się złożyło, że dokładnie szesnaście lat temu postanowiłam się pojawić na tym świecie, co prawda przyszło mi to z trudem, ponieważ urodziłam się dwa dni po terminie. Była wtedy Wielka Sobota i śnieżyca . Dzisiaj jest wielki piątek i okropna pogoda. W zasadzie żadna różnica. Z racji tego, że przyjechała do mnie Nina na święta Ada i Klaudia przyszły na noc i Bartek też troszkę posiedział. Pizza, filmy itd. Po trzeciej w nocy położyłyśmy się spać, a o dziewiątej już byłyśmy na nogach. Wybrałyśmy  się z Niną na zakupy do galerii w łodzi. Ale o tym w następnym poście.

Gdy obudziłam się rano nagle poczułam się staro. Co prawda szesnaste urodziny zdarzają się tylko raz , ale to chyba nie powód do smutku ?
Bartek

Nina

Klaudia


Ada

Prezenty. 

Dziękuję za setki życzeń, telefonów i sms. Dziękuję za pamięć (:

37 komentarzy:

  1. wszystkiego najlepszego w takim raize;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! <3
    Ja urodziłam się 4 miesiące przez terminem ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo ja też się urodziłam 6 kwietnia:))
    wszystkiego najlepszego;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego! :)
    Obys zawsze była szczęśliwa! :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego! :*
    Piękne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tam urodziłam się miesiac przed terminem ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję :) wszystkiego najlepszego, duuużo szczęścia ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego kochana , 16 lat to na pewno nie powód do smutku ;P
    Zapraszam do siebie : http://ciekawyswiatroki.blogspot.com/
    Oraz życzę Wesołych świąt Wielkanocnych ;))Obserwuje ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. KIIIIIIIIIINIA! STOOO LAT, STOOO LAT, NIECH ŻYJE, ŻYJE NAM! Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, uśmiechu każdego dnia, żeby nie spotykały Cię żadne nieprzyjemności, żebyś zawsze była taka piękna i mądra jak jesteś i żeby zawsze wszystko w życiu szło po Twojej myśli, zero rozczarowań! No i oczywiście duuuuuuużo zdrowia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spełnienia marzeń :)
      świetne zdjęcia masz z Bartkiem :)

      Usuń
    2. jejku dziękuję :):)

      Usuń
  11. Wszystkiego najlepszego słońce i spełnienia WSZYSTKICH twoich marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego!!!:)
    fajne zdjęcia i prezenty^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepszego! :DDDD a ty jesteś z Bartkiem czy to przyjaciel? :PP

    OdpowiedzUsuń
  14. Spełnienia marzeń i stówka . ;D
    I nie martw się 16 lat to jeszcze nie taki stary wiek . ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. sto lat, sto lat niech żyje żyje nam! ;*
    spełnienia marzeń! ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Przejrzałam kilka stron Twojego bloga i myślę, że jesteś bardzo przyjemną osobą. Cieszę się, że tu trafiłam:)
    Sto lat oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj 16 lat to nie tak dużo.;D Najlepszego.^^

    OdpowiedzUsuń
  18. na pewno to nie jest powód do smutku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziś jest wielka sobota i wszędzie pachnie święconką (zimnym jajkiem, kiełbasą i czekoladowymi cukiereczkami) A ja składam Ci spóźnione życzenia, bo nie ma nic lepszego niż życzyć komuuś szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  20. od dzisiaj jesteś sweet sixteen :D
    najlepszego <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ejjj zazdroszcze szesnasteczka to jeden z najfajniejszych okresów w życiu. Wszystkiego najlepszego bejb !

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego Najlepszego :) :* cudowne fotki :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Byłoby mi miło, gdybyś mnie dodała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sto lat kochana!

    OdpowiedzUsuń
  24. hmm. no ja Ci bardzo zazdroszczę, że masz szesnaście lat! bo ja niestety w tym roku mam ostatnie naście.;( widzę imprezka udana!:> ja jutro zamierzam zaszaleć w pierwsze święto.;D hah.;d

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)