środa, 11 kwietnia 2012

11 Kwietnia

Dzisiaj mija dokładny rok odkąd poznałam się z Niną. Mama zakomunikowała mi, że Rafał ma córkę i wszyscy jedziemy do kina. Pamiętam, że był to film "Oczy Julii".To zabawne,bo tak strasznie się bałam tego spotkania. Wydawało się, że się nie dogadamy,bo żadna się nie odzywała nawet słowem,a potem z niewyjaśnionych powodów okazało się, że mamy ze sobą tyle wspólnego.I  o to w ten sposób minął nasz wspólny rok.
Notka, którą dodała Nina na photoblogu w dniu kiedy się spotkałyśmy :

KINGA
strasznie bałam się ciebie spotkać, nie wiedziałam jaka będziesz 
nigdy w życiu nie pomyślałabym że tyle nas łączy i zę tak dobrze sie dogadamy, 
że będziemy miały podobne zdanie na tyle tematów 
nasza wspólna miłość do ELLE <33
i choć za dobrze cie nie znam, to wiem że i tak będzie zajebiście



siostro.

21 komentarzy:

  1. dobrze jest miec przyjaciol ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Historia moich przyjazni jest duzo bardziej skomplikowana, hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę wam jeszcze dużej liczby takich rocznic przyjaźni :) "Oczy Julii" oglądałam i strasznie mi się podobał ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kuuurde, Nina mi kogoś przypominała, teraz już wiem kogo! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kinia mam do ciebie pytanie jak zareagowałaś, gdy dowiedziałaś sie że twoja mama spotyka sie z Rafałem?
    Jestem w podobnej sytuacji i nie umiem sobie poradzić :/

    Pozdrawiam P ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z początku byłam zaskoczona, ale potem się ucieszyłam, że mama jest szczęśliwa i że ma kogoś. Na początku dziwnie było przyzwyczaić się do Rafała ale jest super i się dogadujemy. Więc nigdy nie skreślaj nikogo na początku !

      Usuń
    2. Masz racje nie moge nikogo skreślać na samym początku.
      Może tak jak ty polubie tą drugą osobe i wszystko będzie dobrze.
      Trzeba myśleć pozytywnie ;)

      Dziękuje P ;*

      Usuń
    3. Wiadomo !:)
      A może okaże się, że ten ktoś jest dobrym człowiekiem i bardzo będzie pomagał tobie i twojej rodzinie :)

      Proszę , K :*

      Usuń
  6. cześć, jestem nina i cię kocham :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Kinga i kocham Cię bardziej :*

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)