piątek, 30 marca 2012

zmęczona

Siemka
Jakieś dwie godziny temu wróciłam ze szkoły i padłam jak zabita na łóżko. Wstałam jakieś dwie minuty temu. Od dwóch dni moim nieodłączny towarzyszem jest zmęczenie, a najgorsze jest to, że nawet w weekend nie odpocznę. Jutro mianowicie mam dni otwarte w II Lo, a w niedzielę jakąś wycieczkę do łodzi ze szkoły na cały dzień. Gdyby tego było mało zapowiadają na weekend śnieg, a mnie już choroba rozkłada. Mam dość.
Dla was mam zdjęcia z środy z naszego spaceru z Bartkiem.


spodnie-KappAhl
buty-sh
kurtka- New look
Bluza-adidas


Wy też się cieszycie tak bardzo, że jest weekend  ? :)

28 komentarzy:

  1. Piekne! Taaak cieszymy sie ;) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnie zdjęcie uroczee *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. słodkie zdj. : > bardzo się cieszę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że w końcu odpocznę trochę :)
    Fajne foty ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak. Nie mogłam się doczekać tego weekendu. Fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taaaaak, w końcu, wszystkiego czego chce po takim tygodniu(z taką przygnębiającą pogodą) to weekend.
    Doobra dupeczka, Twój?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne focie... Życzę zdrówka i wytrzymałości żeby jakoś przez to przebrnąć ; ) Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia i spodnie także! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie czy weekend, czy dzień tygodnia działą bez różnicy... nos w książkach i kucie się.;o ale Tb życzę jak najbardziej miłego!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja cieszyłabym się o wiele bardziej, gdyby pogoda była ładniejsza. A tak.. koc, łóżka, książka, herbata i tv. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia :)
    Szkoda, że weekend będzie taki deszczowy, a u niektórych nawet śniegowy.

    OdpowiedzUsuń
  12. zdjecia urocze jak zawsze, a co do weekendy to się nie cieszę , za dużo nauki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Na prawdę kupiłaś te buty w Second Hand ?

    OdpowiedzUsuń
  14. i jak zapowiadali tak śnieg pada ;<

    OdpowiedzUsuń
  15. Wycieczka szkolna w niedziele, pierwszy raz słyszę o czymś takim.
    Serdecznie zapraszam na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję! <3
    Kocham weeekendy! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. cieszę się, ze ci się podoba :) Co chwila kombinuje ze zmianą bloga i nie wiem co i jak :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też chce striptizera *.* ale chyba na osiemnastkę dopiero ;d

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)