poniedziałek, 26 marca 2012

Zdjęcia

Plany na dziś są na razie w rozbudowie,a mówiąc w rozbudowie mam na myśli, że ich póki co nie mam w ogóle . Póki co  mam dla was efekty sesji, którą zrobiłyśmy z Klaudią bodajże w Piątek. Nie truję i zostawiam was ze zdjęciami :)





co ja cuduje  ? :)









Miałam na sobie:
Bluza-sh
Sukienka - staroć z zeszłorocznych wakacji 
wisiorek-prezent
xoxo
UWAGA! tu znajduje się link do filmiku, który miałam dodać 
wybaczcie ale gdy dodałam Go na yt wystąpił  mi komunikat o prawach autorskich w nasyzm kraju przez piosenki, które są w filmiki dlatego też nie może on być wyświetlany.

27 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia. :-D Niektóre bardzo klimatyczne. Tam gdzie cudujesz to myślałam, że zobaczę zdjęcie jak leżysz. :-P
    ;-*!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostanie zdjęcie wymiata ^^ Ej, a to jest twój naturalny kolor włosów czy ja farbowałaś, bo mnie to ciekawi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. kurczę u mnie wyskakuję błąd gdy chcę obejrzeć filmik:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj później może się uda :)

      Usuń
  4. czyj aparat? ;p zdjęcia są świetne! macie super pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia i pomysł!! Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna tuniko- sukienka ;D
    Bardzo fajne zdjęcia, zresztą jak zawsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne, pogodne zdjęcia :) trzecie od końca bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam, i zapraszam do mnie :) Było by mi miło, gdybyś mnie dodała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia, najlepsze te na schodkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ladnie :D Fajny kolor sweterka ;)

    Kocham Twoje oczy *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ladne zestawy i like it !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz śliczne włosy!
    Strasznie podobają mi się takie sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy blog na którego się natknęłam tworzony z głową :) fajne zestawienia i super zdjęcia! trzymaj tak dalej a będzie coraz więcej czytelników:)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)