niedziela, 11 marca 2012

Zalew Sulejowski

Dzisiaj popołudniu wybrałam się z Adą na spontaniczny wypad nad Zalew Sulejowski w Smardzewicach. Było bardzo fajnie i mimo tego, że bardzo wiało nie było aż tak zimno. Zrobiłyśmy parę zdjęć i nagrałyśmy parę głupawych filmików. Może wstawię po weekendzie:)  Gdy wróciłam zabrałam się za język polski. Miałam dzisiaj mianowicie do napisania: Podanie, Życiorys, CV oraz rozprawkę pt:" W obronie małych kin" i dopiero teraz skończyłam! Może obejrzę teraz jakiś film. Jakieś propozycje  ?












Strój :
Spodnie- Zara
Buty- sh (nike)
płaszczy - chińczyk 
bokserka-sh

38 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia ;D
    Bardzo fajne spodnie ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne widoczki, a jeśli chodzi o film to może "Zła kobieta" albo " Zanim odejdą wody" ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie macie swietne outfity ktore uwielbiam <3333333

    OdpowiedzUsuń
  4. przyjaznisz sie z jakims tam szymonem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetne widoki tam macie :)

      Usuń
    2. z jakimś tam Szymonem chyba się przyjaźnię

      Usuń
    3. a przeszkadza ci to że jakaś tam kinga się przyjaźni z jakimś tam szymonem?

      Usuń
    4. hahah, nie ! :)

      Usuń
    5. no ja myśle

      Usuń
  5. :O w którym sh kupiłaś te buty ? :D i za ile jeśli można wiedzieć ;) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takim koło mebli Bodzio, za 8 zł :3

      Usuń
  6. cudowne zdjecia, i ogl to przez takie dziewczyny jak Wy ja popadne w kompleksy:( śliczne jestescie:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet tak nie mów:) Każdy jest wyjątkowy na swój sposób. Nie ma ludzi ładnych i brzydkich :)

      Usuń
  7. dziękuję!:) świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne fotki , cudne nieboo *.*

    http://kama-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia, super płaszczyk ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne buty zdjęcia także :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne okulary i płaszczyk ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. big love polecam :D
    obserwuję i liczę na rewanż♥

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie wyglądasz!

    zapraszam do siebie-nowy post! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie wyglądacie ;) ! i zdjęcia fajne.

    OdpowiedzUsuń
  15. oo.. świetne zdjęcia ;]
    hmm.. film ? ja polecam horror - "Stay Alive" wg mnie naprawdę dooobry <3

    + dodaję do obserwowanych :)
    ++ ozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie wyglądasz:)))
    świetne buciki:)))


    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jak Szymon ma na nazwisko?chociaz inicjaly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie aż tak,ale powiedziec mozesz,chociaz inicjaly...

      Usuń
  18. Byłam tam kiedyś:)
    Zdjęcia bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)