wtorek, 13 marca 2012

Vansy

Siemka
Dopiero co wróciłam ze szkoły. Ponad osiem godzin tam to już lekka przesada no ale nie ma co trzeba trenować,bo już za miesiąc mamy zawody, a jesteśmy w takim lekkim proszku. Mam dwie godziny przerwy i znowu na trening do Tkacza. Brak mi sił i nawet kawa się skończyła...
Jeśli chodzi o tytuł posta to Vansy są moim nowym nabytkiem. Uwielbiam je  :)

+ Mam dla was filmik, który skleiła Ada z Soboty. Wyszło jej świetnie. 


Miłego oglądania. 

Lecę na jakiś obiadek :)
xoxo

37 komentarzy:

  1. Hehe, jak popisy taneczne, nono :D
    A buty świetne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne buty ;)
    filmik jest suuuper ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. z czego masz zawody w szkole? ile zapłaciłaś za vansy i gdzie kupiłas?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dlaczego nie można wejść na Ady bloga?;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Swiene wansy i fajny filmik ladnie tanczycie co ja bym dala zeby byc tak szczupla jak ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaa <3 buuty <3 są boskie <3
    świetny styll ;]
    i blog ;*
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda tylko ,że to nie są Vansy :( tylko zwykłe tenisówki ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vansy bez metki ,aha xd

      Usuń
    2. mają metkę, na wkładce również ,zresztą nie będę się kłócić bo nie mam oo co.

      Usuń
  8. Czy Ty i Ada tańczycie coś ? :> bo chyba widziałam jakieś kawałki samby :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez połowę naszego życia tańczyłyśmy towarzyski :)

      Usuń
  9. co to za piosenki? podasz tytuly?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. michael telo ai se eu te pego
      lmfao party rock anthem
      skips a beat olly murs
      walking in memphis marc cohn
      :)

      Usuń
  10. co prawda nie przepadam za vansami, ale te są cuudne! Sama bym się na takie skusiła :)
    Zapraszam na naszego bloga o modzie.
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O BOOOŻE SĄ OBŁĘDNE. Ja też bardzo lubie, sama mam błękitne, ale szkoda, że teraz tak dużo osób je nosi. Będę zaglądała.

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)