niedziela, 4 marca 2012

Urodziny Kasi

Siemka.
Wczorajszy dzień uważam za jak najbardziej udany. Po godzinie czternastej poszłam do Ady i zaczęłyśmy się szykować do Kasi. Koło siedemnastej już siedziałyśmy przed ogniskiem. Było świetnie. Z Zuzią i Adą wróciłyśmy do niej i po pierwszej już spałyśmy. Tak właściwie one spały,bo ja nie mogłam.  Przez całą noc się męczyłam. Wstałam rano i pojechałam autobusem do domu. Nie minęło pół godziny,a już siedziałam u babci na obiedzie. Zmęczona i nieprzytomna o trzynastej zasnęłam u siebie i wstałam dopiero dobre parę minut temu :)
Dzisiaj ominęło mnie chyba kolejne spotkanie do bierzmowania, ups. A jutro ponownie do szkoły po tygodniowej przerwie. Dobrze by było gdyby mi się chciało tak bardzo jak mi się nie chce  :c
Zuzia, Ada, Patrycja

Mateusz

Wojtek

Ada

Radek

Kasia, Szymon

Wiktor

Bartek, Alicja

solenizantka :)

A wy co robiliście w weekend  ? :)

24 komentarze:

  1. sliczne zdjecia ; ) ja bylam w sobote w szkolce polskiej uczac sie religi a w niedziele w kosciele tez w miedzyczasie ogladalam filmy ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie z Mateuszem jest zabawne :) Impreza się udała, to świetnie! Aby więcej takich! Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. ognisko... ależ bym się na takie wybrała ;)


    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, ah stęskniłam się za ogniskami ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia ;-) a na weeknd to opierdaling był ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. kasia miała urodziny, więc chyba jubilatka! ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jubilat jest wtedy gdy obchodzi jubileusz a solenizant np. gdy obchodzi urodziny : *

      Usuń
  7. Widzę intensywnie spędziłaś czas. :) Jeszcze trochę i sezon na działki się zacznie. :-D Ach, przywołałam wspomnienia i teraz będę zła, jeśli pogoda się nie poprawi. :P
    Ślicznotko! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie, że ciekawie spędziłaś czas, z fajnymi ludźmi w dodatku;)
    ja się cały weekend uczyłam;p
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ognisko <3
    Świetne foty (:
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zdjęcia ;D a u mnie nic się ciekawego na weekendzie nie dzialo ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. wstaw jeszcze jakies zdjecia z tych urodzin:))

    OdpowiedzUsuń
  12. ej a te reklamy na blogu to ty od razu dostałas takie z tych sklepów czy mialas takie rozne inne. ?

    OdpowiedzUsuń
  13. no czy od razu miałaś to np. vintageshop czy mialas jakies poczty kwiatowe itd.

    OdpowiedzUsuń
  14. a zmieniaja ci sie te reklamy cały czas czy masz ciagle te same ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie są reklamy, tą są banery reklamujące sklep

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)