poniedziałek, 19 marca 2012

Słonecznie

Przepraszam, że nie pisałam ale w weekend była zbyt piękna pogoda żeby chociaż na chwilę usiąść przy komputerze. Mam bardzo dużo zdjęć więc może podzielę weekend na dwie części- Sobotę i Niedzielę.
Więc w Sobotę z rana miałam bierzmowanie. Od teraz jestem  Kinga NADZIEJA. Wybrałam to imię,ponieważ wydaje mi się bardzo oryginalne, a nadzieja to jedna z rzeczy, która powinna nam towarzyszyć zawsze i wszędzie:)
Następnie poszłyśmy z Adą na zdjęcia i  ognisko. Świetnie się bawiłam w rytmach  D'n'B



Outfit: 
Sweterek- chińczyk 
Trampki- Converse
 Legi- sh
Bluzka- KappAhl 
okulary- H&M

 

Spodnie- Stradivarius
Bluzka- NY
Buty- Daichman

uwielbiam to zdjęcie :3



Zdjęcia z ogniska - Rodzina Adamsów. Od lewej : Kuba, Ja, Cajdler, Lesiu :)

xoxo

20 komentarzy:

  1. Okulary i sweterek - cudeńka! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia! śliczny outfit. :)
    Pogoda w weekend była lepsza, dzisiaj wiatr :<

    OdpowiedzUsuń
  3. kto był na tym ogniskuuu ?!???

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wyglądasz:)

    U MNIE KONKURS! DO WYGRANIA KOPERTÓWKA ORAZ KOLCZYKI!
    SERDECZNIE ZAPRASZAM!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow NADZIEJA !! Jakie piękne imię :)
      świetne zdjęcia ;)

      Usuń
  5. Pierwsze zdjęcie jest cudne :D
    Nadzieja bardzo oryginalne i ładne. Niestety trudno zacząć ale mam nadzieję że mi się uda :P

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia wyszły mega klimatycznie. podobają mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe imię sobie wybrałaś :D
    fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo oryginalne, ale świetne imię <3

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia :)) ale Ty masz cudne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Okulary świetnie do cb pasują . ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna ta biała bluzeczka, bardzo urocza! i oczywiście świetne zestawiki.;D

    OdpowiedzUsuń
  12. też w weekend byłam na ognisku, trzeba korzystać z takiej pogody :):)

    OdpowiedzUsuń
  13. moja kuzynka ma na imię Nadzieja, również myślałam nad daniem sobie tak na trzecie imię :D

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)