sobota, 24 marca 2012

POKAZ TALENTÓW/ MISS

W naszej szkole 21.03 odbył się pokaz talentów i wybory Miss.  Wygrała je Ania od nas z klasy, którą prawie siłą tam zaciągnęłyśmy z Klaudią. Mam dla was  parę zdjęć i filmik :)
Wiecie, że mam teraz  aż pięć dni przerwy, ponieważ od poniedziałku mam długo wyczekiwane rekolekcje, a już niedługo moje urodziny, potem święta, egzaminy, weekend majowy i prawie Wakacje !
Kacper


Ja, Klaudia, Ania


'
Kocham te zdjęcia, nie wiem czy Justyna je widziała, bo robiłam je z daleka :)

No i nasza miss !

12 komentarzy:

  1. Jaka wygimnastykowana! A miss ma swietna fryzurke ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyje glany ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozdrawiam wszystkich oglądających moje glany,
      xoxo,
      A.

      Usuń
  3. a gdzie filmik? ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje :)
    fajny taki pokaz talentów w szkole.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia ;D
    A ja jeszcze za 1 miesiąc maturka i później najdłuższe wakacje do października <3

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)