piątek, 16 marca 2012

Outfit

Właśnie wróciłam ze szkoły. Pierwsze dwie lekcje miałam polski następnie dwie godziny wykładów  jak radzić sobie ze stresem. Miłą niespodzianką było to, że prowadziła je pani psycholog, z którą znam się od paru lat. Jeździła ona z nami na obozy z Cantinero dlatego też spotkanie bardzo mi się podobało :) Dwie następne lekcje była to próba na Poniedziałkowy występ.  Niedawno wróciłam do domku i zabrałam się za gotowanie obiadu, ponieważ mama leży chora w łóżku. Dzisiaj będzie pierś z kurczaka w sosie słodko-kwaśnym.
Wieczorem idę na ostatnią już próbę do bierzmowania  i do Patrycji.
Plany na weekend ? W sobotę z samego rana  mam bierzmowanie, potem może będę widziała się z tatą...
A następnie może uda nam się wyskoczyć z Adą i Klaudią do Focusa  ? :)
Niedziela zapowiada się leniwa. A wy jak spędzacie weekend ?


Bluzka-H&M
Buty-jakiś sklep w Tomaszowie 
zakolanówki-gatta
I spodenki, których nie widać- NY


24 komentarze:

  1. Jeju, musisz mieć takie śliczne oczy?! :* :) Zakolanówki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty ! Od stycznie takich poszukuję i jak na złość nigdzie takich nie mogę znaleźć :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany, ale masz cudne oczy <3
      mam podobne buty, tylko ciemniejszy brąz :)

      Usuń
    2. już dawno kupiłam , zobacz na allegro :*

      Usuń
  3. Widzę, że bd miała weekend udany ;D
    Ja się troszkę pouczę i obejrzę jakieś filmy, poczytam książkę ;>
    Jakie wybrałaś sobie imię na bierzmowanie?
    <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ladny zestaw ^^ ja tez bede spedzac nudna sobote i niedziele .

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz śliczne oczy na pierwszym zdjęciu . ;)
    fajnie wyglądasz! uwielbiam takie oversizowe bluzki ;dd

    OdpowiedzUsuń
  6. oczy <3 , świetnie.
    Zapraszam do nas http://czarodziejskiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podobają buty:D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie idziesz w sobote na impreze?

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawie tutaj ;>
    haha, świetne są te zdjęcia ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. mam w planach wypróbowanie piersi z kurczaka w sosie słodko-kwaśnym.

    OdpowiedzUsuń
  11. oczu całkowicie zazdroszczę :(

    OdpowiedzUsuń
  12. niebieskie oczy + blond włosy = mother of God <3

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się stylizacja i zdjęcia, pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje plany na weekend?
    Troszkę nauki i odpoczynku ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne zdjęcie ,masz piękne oczy *-* A moje plany na weekned? to przejść się na jakiś spacer z koleżankami ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajnie się ubierasz :)
    dzięki za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie oczy na pierwszy zdjęciu :o masz takie naturalne włosy? ;> oddaj!

    OdpowiedzUsuń
  18. no jezeli kurwa to jest chlopak to ja ide kopac buraki :x

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)