sobota, 31 marca 2012

No to Sobota

Budzik zadzwonił o 7.30. Cholera, pomyślałam . Jest Sobota, a ja wstaję z samego rana, aby iść do szkoły. Dosyć, że strasznie zmarzłam to tylko utwierdziłam się w przekonaniu, że II liceum ogólnokształcące w moim mieście nie jest szkołą dla mnie i tyle. Gdy wróciłam zabrałam się za sprzątanie Obecnie leżę i nic,a nic nie robię. Zastanawiałam się czy gdzieś nie wyjść ale ta pogoda nie motywuje do działania. Poleżę sobie jeszcze troszkę, zjem lody i może obejrzę film. Oby jutro nie było tak zimno, ponieważ marsz ulicami  Łodzi nie będzie dobrym pomysłem. Wiosno gdzie nam się znowu ukryłaś ?
Cajdlerowe czwartkowe.

smile :) 

  • Pozdrawiam Kinia  

30 komentarzy:

  1. mam taki pierścionek :)
    Wow ale masz zajebisty uśmiech :d
    no to jest to strażak <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo imprezek nie ma złych! ;) hehe Ty w sob. do szkoł chodzisz?

    OdpowiedzUsuń
  3. to dobrze, że nie poszłam na te dni otwarte,bo tylko bym żałowała! zostaję chyba przy pierwszym;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam taki pierścioneek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wchodzisz w ->projekt -> dodaj gadżet (zaraz pod nagłówkiem, nie w bocznej kolumnie), potem na górze po lewej stronie masz "Zamieszczanie postów" i otwiera ci się napisanie nowego posta i obok masz takie zakładki i wchodzi w -> edytuj strony i klikasz nowa strona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny masz uśmiech :) i ładnie wyglądasz! :D
    przypomniałaś mi o sprzątaniu -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sobotę iść do szkoły to jakiś horror ! :)

      Usuń
  7. współczucie ze w sobotę do szkoły musiałaś iść ..Fajne zdjątka :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super fotki ;D Ciekawa animacja ;p Ciekawa jestem jak ją zrobiłaś ? podoba mi się twoja fryzura ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. masz świetny uśmiech jest taki szczery i ojeej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia, chcemy spowrotem wiosnę :<

    OdpowiedzUsuń
  11. W jakich sh się najczęściej ubierasz? :) Jesteś zajebista :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tych co są po drodze. W każdym można zaleźć coś fajnego. Nie jestem :)

      Usuń
  12. Ja się uczę w II LO tylko, że w Białymstoku :) Co do sprzątania to też muszę się w reszcie za nie wziąć, jednak ciągle to przekładam na później :)
    P.s. To Twój naturalny kolor włosów?

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuje za komentarz i odwiedziny:) a jak zrobilas ten gif? bo mam program, ale nie chce mi na blogu wyswietlac gifow:/

    OdpowiedzUsuń
  14. oj dawno mnie nie było u Ciebie ;D
    ale aż mi się mordka cieszy jak oglądam Twoje zdjecia haah ;D.
    Jaką farbą farbujesz włosy ? bo od niedawna poluje na taki kolor a próbowałam z sayossa ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna animacja, jak ją zobaczyłam od razu się uśmiechnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia, o tak pogoda nie rozpieszcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny gif :)
    W ogóle to dodaję do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  18. matko ta jak sie pierscionkiem jara

    OdpowiedzUsuń
  19. jaki śliczny pierścionek!

    Pozdrawiam Paulina ;-)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)