niedziela, 25 marca 2012

My dzieci z dworca Zoo

Wczorajszy dzień zaliczam do tych zdecydowanie udanych. Posprzątałam w domku i wyszłam z Cajdlerem na spacer. Pod wieczór dołączyli się jeszcze Hubert z Olafem i Klaudia z Anią. Wszyscy poszliśmy na przystań, gdzie było niemiłosiernie zimno. Mam dla was outfit  z dnia wczorajszego,a  teraz pragnę wam zdać recenzję filmu, który obejrzałam niedawno z K. Jest to film pt: " My dzieci z dworca Zoo" Uwielbiam filmy, które tak działają na  ludzką psychikę. Opowiada on o ciężkich czasach, kiedy to już dzieci w wieku dwunastu lat popadały w narkomanię i prostytucję. Warto obejrzeć, ponieważ jest on na faktach i uczy nas tego, że można wyjść z każdego nałogu ale potrzeba do tego wiele chęci i wiary w siebie. Dla jednych narkotykiem jest marihuana, dla innych słodycze bądź drugi człowiek. Nie potrafią bez tego żyć. A wy miałyście kiedyś tak, że coś lub ktoś działało na was jak narkotyk ?


kurtka,buty-jakiś sklep 
Spódniczka,okulary- H&M
Bluzka-sh
wisiorek,torba-prezent
 *
Dzisiaj wstałam po godzinie trzynastej. Na razie na dzień dzisiejszy nie mam żadnych konkretnych planów. Może wybiorę się gdzieś z rodzinką ? Ale morze jest głębokie i szerokie więc nigdy nic nie wiadomo :)

xoxo

UWAGA! tu znajduje się link do filmiku, który miałam dodać 
wybaczcie ale gdy dodałam Go na yt wystąpił  mi komunikat o prawach autorskich w nasyzm kraju przez piosenki, które są w filmiki dlatego też nie może on być wyświetlany.

27 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia;)
    Oglądałam taki film ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja czytałam książkę <3
    na fil jeszcze muszę się skusić :P

    OdpowiedzUsuń
  3. masz genialne włosy! <3 zauroczyły mnie ;d
    i zestaw boski ;d książkę długo uwielbiałam, film oglądałam, genialny! ;)


    zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia, a naszyjnik boski ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny outfit^^
    chyba się skuszę obejrzeć=D

    OdpowiedzUsuń
  6. Slyszalam o tej ksiazce, nie wiedzialam ze i film nakrecili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny strój :> Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o, jaki ładny outfit :) kocham takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz cuudnie ;3!
    uwielbiam Twoje włosy ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. książka lepsza

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz! Spódnica jest świetna!
    ZAPRASZAM do siebie : D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie ; )

    ` Ale pozytywnie, nie wyglądam na 13-latkę? ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia, ładny outfit. :) Jakie nóżki fajniusie masz. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. co do narkotyku to słodycze i pewna osoba :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie jesteś ubrana:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cóż, dla mnie taniec jest jak narkotyk. Jak już zacznę to nie mogę przestać ^^ Ale myślę, że to jest raczej dobry narkotyk.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny outfit !
    Uwielbiam "My dzieci z...'

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodycze - to był zdecydowanie mój narkotyk :) Obecnie nie jadam ich tak często:)
    Śliczny outfit!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. ja czytałam książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. o widze jednak ,że przekonał cię ten film : >

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)