środa, 28 marca 2012

Must Have

Ostatnio moja lista rzeczy must have  znacznie się wydłużyła dlatego postanowiłam wam pokazać co chciałabym mieć w swojej szafie. Oczywiście na pewno nie wszystkie rzeczy się w niej znajdą  w najbliższym czasie,bo to by było niewykonalne ale w późniejszych terminach czemu nie :)
1. Asymetryczna sukienka: wiele takich cudownych jest w sklepie Pull&Bear-zastanawiam się nad taką na bal zakończenia gimnazjum :)
 
2. Sukienka z kołnierzykiem również Pull&Bear ale równie ładne można spotkać w H&M :)
 
3.Przykrótkie jeansy - Cubus -mogę je już wykreślić z tej listy,ponieważ parę dni temu nabyłam dokładnie takie same jak na zdjęciu po lewo :)
Andy cropped jeans Andy cropped jeans
4.Vansy w oryginalnym wzorze lub neonowym kolorze
 
5. Lity !

6. Spodnie dresowe, ponieważ bez nich nie potrafię funkcjonować. Tym razem stawiam na pastele.
7. kapelusz
8.koszulki z ciekawym i oryginalnym nadrukiem- te pochodzą z nowej kolekcji Bershki

 
9. koszula  
 
10. Szorty -oryginalne i ciekawe
Look 12 
To na tyle. Jeśli jeszcze coś wpadnie mi do głowy napiszę o tym :)

24 komentarze:

  1. Wiele z tych rzeczy również jest moim must have także pisz gdzie i co zdobyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja będe miała za niedługo vansy jaskrawe żółte <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie kupiłaś ?

      Usuń
    2. Gdzie kupiłaś ?

      Usuń
  3. Chciała bym taki kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też chciałabym vansy w jakimś neonowym kolorze :) i lity <33333333

    OdpowiedzUsuń
  5. podobny masz gust bo też szukam równie podobnych rzeczy :) pierwsza sukienka cuuuudo! fajne są też takie spódnice :)

    OdpowiedzUsuń
  6. JA to poluję na T-shirty z nadrukami . ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dodajeszz nagłówki , tak ze nie są one taaakie duże lub baaardzo małe.

    OdpowiedzUsuń
  8. lity są świetne <3
    ja też kupiłabym jakieś wygodne dresowe spodnie, ale nie dresowe szerokie, tylko podobne do tych na zdjęciu :) Jeżeli widziałabyś w jakimś sklepie podobne, dałabyś mi znać w jakim? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaaaa, vansy są cudnee *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. http://www.stradivarius.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/stradivariuspl/pl/stradivarius/155143/786003/D%C5%82uga%2Bsukienka%2Bz%2Bozdobnym%2Bmotywem%2Bna%2Bplecach ta lepsza !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ładna ale poszukiwałam taką wyciętą z przodu :)

      Usuń
  11. i to będzie bardzo dobry wybór:)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękujemy,że piszesz tak często nam! uwielbiam czytać twojego bloga ;-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku to ja dziękuje, że czytacie :)

      Usuń
  13. Też mam podobne rzeczy do kupienia. :) Myślę, że to nastąpi jeszcze w tym roku, haha! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. sukienka pod punkcikiem drugim jest cudna :-D

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)