sobota, 17 marca 2012

Błędy

           Błędy są nieodłączną częścią naszego życia. Popełniamy je praktycznie na każdym kroku. Od tych najmniejszych jak zapomnienie o zgaszeniu światła do tych dużych, którą drogą pójść i co wybrać. Często zdarza mi się doradzać innym odnośnie ważnych kwestii życiowych, ponieważ mnie o to proszą. Czasem się stosują do tych porad, a wszystko zaczyna im się układać. Czemu ja nie potrafię posłuchać siebie  ? Ślepo brnę w związki , które może i nie są toksyczne ale nie mają na chwilę obecną sensu, jestem zbyt ufna i często żałuję czegoś co powiedziałam, przejmuję się sprawami, które po dłuższym czasie powinny stracić na wartości,a mimo to są dla mnie ważne. Długo nad tym myślałam i mimo tego, że czasem  mam ochotę zapaść się pod ziemie za moje błędy, nie żałuję ich. Teraz jest mój czas na ich popełnianie. Będę ich popełniać jak najwięcej, żebym potem na przyszłość mogła z nich coś wywnioskować. Wolę ryzykować i brnąć dalej w to wszystko niż siedzieć i nic nie robić ze swoim życiem, niczego nie doświadczyć, a później nie mieć takich wspomnień jakie mam teraz. To one mnie napędzają, niektóre z nich są niesamowite i gdy tylko znowu zaczynają mi zaprzątać myśli, serce zaczyna mi bić szybciej. Tyle wydarzeń, które ulokowały się w mojej głowie są nieodłączną częścią mnie. Bez nich nie byłabym sobą, więc kim wtedy bym była ? Nie wiem , nie chcę się dowiedzieć, ponieważ pokochałam te momenty adrenaliny, dobrej zabawy i miliona niezwykłych wspomnień, niektórych wyrwanych niczym z serialu Skins :) I dziękuję osobom, które w znacznym stopniu się do nich przyczyniły. A czy wy żałowaliście czegoś co zrobiłyście ? Popełniacie błędy ?

Jeśli komuś udało się dotrwać do końca ,chylę czoła !
xoxo

26 komentarzy:

  1. Jestem z Tomaszowa, znam Cię z Twojego bloga i widziałam parę razy w mieście, ale mogę powiedzieć, że jesteś bardzo mądrą dziewczyną. Wiem, że przeszłaś rozstanie rodziców, a to jak na 15-laktę dużo. Bardzo ci współczuję, ale widzę, ze sobie świetnie radzisz! :) Widzę też, że masz przyjaciół, którzy Cię wspierają (Klaudia, Bartek). Ja popełniłam jeden błąd, wielki. Możliwe, że gdyby nie to co zrobiłam, a raczej czego nie zrobiłam, życie moje i mojej rodziny wyglądałoby zupełnie inaczej. Ale po przeczytaniu tego posta myślę nad tym, czy jest czego żałować...
    Z chęcią odwiedzam Twojego bloga kilka razy dziennie :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie gdybyś nie popełniła tego błędu twoje życie nie byłoby takie jak jest i nie miałabyś takich wspomnień jak masz a to wspomnienia są naszą podstawą budulcową :) Dziękuję za bardzo miłe słowa :*:*

      Usuń
  2. Zgadzam się z twoimi refleksjami. Też jestem zbyt ufna, to raczej nie jest dobra cecha.
    Uczmy się na nich! To ważne :P

    Zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  3. kurczę, czuje podobnie, brnę w sprawy w które nie powinnam, ale pomimo tego to nadal robię i nie przestaję, popełniam te same błędy po kilka razy, tak długo, aż w końcu zrozumie że to naprawdę błąd. Też jestem zbyt ufna, i też przejmuję się sprawami, na które inni nie zwróciliby uwagi. Umiem pomóc innym ale nie sobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja popelnilam wiele bledow w zyciu ale nie zaluje tak to moje zycie nie mialoby sensu .

    OdpowiedzUsuń
  5. też zdarza mi się i to często popełniać błędy ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kinga, świetna notka! Przemawiająca do rozumu. Na prawdę wspaniała! Pisz więcej takich notek od serca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy popełnia błędy, jesteśmy tylko ludźmi :) A przy okazji dowiedziałam się że oglądasz skinsów :)

      Usuń
    2. żebym mogła napisać taką notkę muszę mieć wenę, a żeby mieć wenę muszę coś przeżyć lub zrozumieć. Tę notkę napisałam pare dni temu ale dopiero po wczorajszym wieczorze postanowiłam ją wstawić. Postaram się częściej je pisać :)

      Usuń
  7. świetna notka! Popełniłam wiele błędów, ale części z nich nie żałuję. Człowiek uczy sie na błędach, jeszcze dużo nauki :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest wiele rzeczy, których mega żałuję i często zadręczam się czymś co zdarzyło się parę lat temu. Straszne to jest bo są to błahostki, które niepotrzebnie wryły mi się w pamięć.
    Jesteś kolejną osobą, która mi to mówi haha Mam nadzieję, że koleżanka jest fajna hahaha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz rację, teraz jest nasz czas na popełnianie błędów. Chociaż nie popełniłam do tej pory wielu błędów to kompletnie się z tobą zgadzam.
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma ludzi nieomylnych, każdy popełnia błedy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jasne, każdy popełnia błędy, a ja szczególnie dużo! ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Skąd ja to znam, mogę doradzić każdemu w każdej sprawie, tylko sobie samej nie umiem pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcie!
    ZAPRASZAM do siebie : - )

    OdpowiedzUsuń
  14. wiesz co... ja strasznie dużo błędów robie w stosunku do mojego chłopaka i przyjaciół. Nie zachowuje się czasami tak jak powinnam (nie nie, nie zdradzam go, nie oszukuje). Rozumiem co robie źle, lecz cóż...to silniejsze ode mnie. Staraszam się jak tylko mogę i wole tych błędów nie pamietac :)

    POWODZENIA :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana ja też jestem zbyt ufna :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Popełniłam dużo błędów i bardzo żałuję. I podziwiam cię bo jesteś bardzo odważna :) A to mój nowy blog http://poprostuskomplikowana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak to się mówi nikt nie jest nieomylny i każdy popełnia błędy... Ale niektórych moglibyśmy próbować się wyzbyć, albo chociaż zastanowić się, co my robimy..:))
    Fajna notka, zapraszam w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kinia jaka cudowna notka !!
    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy blog, mądry, fajne zdjęcia ;)
      zapraszam do siebie
      http://wszystko-i-nic-magicienne.blogspot.com/

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)