poniedziałek, 26 marca 2012

Bartek

Uwielbiam mieć rekolekcje i nie musieć na nie chodzić. Wstałam sobie po godzinie dwunastej. Wyszłam na miasto i wpadłam na chwilę do Cajdlera. Następnie wyszedł po mnie Bartek i poszliśmy do mnie. Poszedł sobie jakiś czas temu, a ja zostałam sama w pokoju. Nie mam zielonego pojęcia co będę robiła przez resztę wieczora, ponieważ niemiłosiernie zepsuł mi się humor. Chyba wsadzę nos w książki i nie ruszę Go dopóki chociaż jednej nie skończę czytać. To zawsze pomaga. Pozwala mi się oderwać od świata i karze przestać myśleć o tych wszystkich rzeczach, które zaprzątają mi głowę ..
Mam dla was outfit z dziś : 




buty,bluzka-sh
kamizelka- szafa Ady 
torba-prezent
okulary-H&M
czapka-jakiś staroć

i my .

32 komentarze:

  1. Urocze :).
    a ja musiałam dziś iść -.-
    cholerne gimnazjum.. :o

    OdpowiedzUsuń
  2. To ostatnie zdjęcie jest boskie ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. + jeżeli chcesz bluzke ze starbucks'a to weź idź do tzw "unicorn" i naklej zdj z pendrive na bluzke :D proste, proste :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne wyglądsz. Ten outfit zdecydowanie do cb pasuje . ;D
    I to ostatnie zdjęcie boskie . <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny outfit *-* i śliczne zdjęcia ^-^

    OdpowiedzUsuń
  6. tak patrząc na twój charakter myślę, że zainteresowała by cię książka Spóźnieni kochankowie, albo pokaze-ci.blogspot.com (naprawdę super) ;)
    cudowny outfit, mam takie same okulary ^^
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się przeczytać , dziękuję :)

      Usuń
  7. outfit ... brak mi słów cuuudooo ! <3
    przejrzałam bloga na jednym tchu i nie mogę się nadziwić. Jest cudowny :)
    bede na pewno wpadać częściej :3

    OdpowiedzUsuń
  8. to ostatnie jest takie słodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. wy się tam całujecie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny zestaw, zdjęcia.. ale ostatnie jest cudne! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. o, ten zestaw w moim stylu ;> taki bardziej punkowy <3 kamizelka cudo

    zapraszam do mnie
    zwierzakowna.blogspot.com
    facebook.com/zwierzakowna

    OdpowiedzUsuń
  12. i dobrze bo jest najlepszy <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. hah bardzo dziękuję ;)świetna kurtka i carmelowa i jeansowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na outfit:D
    Ostatnie zdjecie jest genialne;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie zdjęcia śliczne ale te ostatnie jest cudowne ! :) Świetny outfit ;D

    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam ;) Obecnie na blogu konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaaa ale super stylóweczka. Fajna z Ciebie dziewczyna i już obserwuje, żeby wbijac częściej, pozdrawiammmm

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie również rozpoczęły się rekolekcje i też strasznie je lubię, choć muszę na nie uczęszczać :)

    Zapraszam Cię również na mojego bloga z recenzjami książek.
    public-reading.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. jestes z tym bartkiem;D?

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcie, szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. gdzie dokładnie kupiłaś buty ? ;>

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)