wtorek, 27 marca 2012

Ania

Nie wiem czy dzisiejszy dzień można zaliczyć do udanych, nie wiem czy można zaliczyć go w ogóle do normalnego dnia. Tak wiele bym chciała, lecz tak mało mogę zrobić w tej kwestii. Co poradzić  ? Widocznie nie tak ma być jak chcę, a świat szykuje dla mnie coś innego, oby lepszego.
Po jakże  ciężkim emocjonalnie poranku udałam się na trzygodzinny trening.  Wróciłam zmęczona do domu, umyłam okna i wyszłam z Anią na zdjęcia. Nie tym razem to nie ja stałam przed aparatem tylko Ania, chociaż mam również zdj dzisiejszego outfitu. Wieczór spędzę w moim ciemnym przytulnym pokoju pod kocem i odetnę się od reszty świata. Poniżej efekty dzisiejszej sesji :)






Ania :)


Outfit: Bluza-Adidas/ Bluzka-Stradivarius/słuchawki-allegro/ spodenki-Bershka bodajże/trampki-sh

Jak wam się podobają zdjęcia Ani ?:)



30 komentarzy:

  1. Śliczna ta Ania :) Bardzo sympatyczna buźka :)
    + uwielbiam twój styl, ile około dałaś za słuchawki?

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia !
    a twój outfit ... mmmmmm <3

    OdpowiedzUsuń
  3. oj Kinga, fajnie się czyta te wszystkie posty :) pisz dalej i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyszły!
    Ale ona jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne fotos . ;)
    Masz talent . ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze zdjęcie jest zajebiste !

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia i modelka!!! Bardzo podobają mi się tematy oraz Twój styl pisania:) +Więcej takich zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) Postaram się :)

      Usuń
  8. fajowe słuchawki! na maxa fajowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie zdjęcia i blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. co się stało:(?

    OdpowiedzUsuń
  11. wiem wiem :) jak jeszcze nosiłam aparat to bywałam w Tomaszowie bardzo często, a teraz już rzadziej, bo wolę do Piotrkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a jeszcze zapytam, jak się nazywa koleżanka :)?

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też do pierwszego:) ale do klasy mat-geo:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz świetnie ;D
    Bardzo fajne zdjęcia i nagłówek <3

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwsze zdjęcie jest prześliczne *.*
    mam takie same słuchawki, tylko różowe i stwierdzam, że niebieskie są fajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Noo są fantastyczne ale też drogie i trudno je znaleźć. ostatnie zdjecie suuper

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)