czwartek, 16 lutego 2012

Tosia

Niedawno pisałam wam, że u mnie w domu pojawił się nowy domownik - Rysio. Otóż dzisiaj pragnę was poinformować, że do Rysia jakiś czas temu dołączyła jego siostra Tosia rasy maine coon. Jest przesłodka. Mimo tego, że średnio lubię koty, a Rysio jest nadpobudliwy i niesamowicie mnie irytuje, Tosia jest jego przeciwieństwem. Ogólnie nie wpuszczam ich do siebie do pokoju (Bartek ma na nie uczulenie i stałe miejsce w moim domu znalazły już leki na alergie) Ale dzisiaj Tosia przez pół godziny mruczała pod drzwiami. W końcu ją wpuściłam. Uwaliła się na moim łóżku i siłą jej się ściągnąć nie da.


Tosia  :) 
Ogólnie rzecz biorąc tydzień powoli się kończy i wreszcie weekend. W planach mamy z Klaudią chyba nockę  u N. z Karoliną. Mam nadzieję, że wypali, bo przy okazji miałyśmy zrobić sobie jakieś zdjęcia. Dzisiaj był Bartek, posiedzieliśmy . Potem przyszła Klaudia i zrobiłyśmy o dziwo parę rzeczy do szkoły. Teraz planuję usiąść w spokoju przed telewizorem z płatkami czekoladowymi i  zapomnieć o wszystkim. Pragnę zapomnieć o wszystkich problemach  i troskach, które ostatnio są nieodłączną częścią mojego życia. 
mam dla was parę propozycji od VintageShop
Akcesoria Rajstopy
Akcesoria Biżuteria
Torebki Duże
Rzeczy są świetne i naprawdę tanie. Więcej rzeczy możecie zobaczyć klikając w baner  po lewej stronie mojego bloga. Byłabym bardzo wdzięczna ponieważ pomogłoby mi to nawiązać współpracę z tą firmą. 
Wszystkim z góry dziękuję  :)

23 komentarze:

  1. Ogólnie nie podobają mi się koty, ale twoje są prześliczne ! ♥ ; d

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham swoje dwa i każdego innego ;)
    Problemy i troski? Luziiikkk !



    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki przesliczny kociak!

    www.aleksandres.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kotków nie lubię, ale ta Twoja Tosia jest urocza:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie przepadam za kotami :) a Tosia jest wyjątkowo.. do kochania :D

    Zapraszam na wyprzedaż szafy: http://jolie-wardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. kto jest bartek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bartek ? Bartek to Bartek, Bartek to człowiek : 3

      Usuń
  7. mother of god, niech to już będzie ostatni kot!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha , ostatni . Wiem, że więcej nie przeżyjesz :D

      Usuń
  8. uwielbiam koty, sa cudowne ;> zapraszam do mnie ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczna Tosia slodziak z niej kocham koty <33333

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna ona jest ;D
    Uwielbiam koty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię kotów, ale twoja Tosia jest słodka:)
    A rzeczy z vintageshop są super, często tam zaglądam.
    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    obserwuję. ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodziaki <3
    Ja sama w domu mam dwa koty: Lesia i Magnolia (:
    Udanego weekendu + obserwuję!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  13. jaaka ona śliczna ! <3 uwielbiam koty ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. słooodka!:3

    xoxo,
    http://myblondhair.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. słodka jest ♥ uwielbiam kotki

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna kotka ;-D
    Jak dla mnie koty są najlepsze :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pierścionek i torba! ;D
    Dzięki za miły komentarz i zapraszam na nowego posta!
    Pozdrawiam!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne kocisko. :P
    Trochę więcej się zmieniłam, nie tylko z wyglądu. :-)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)