środa, 1 lutego 2012

Przyjaźń

Wiele razy ktoś pytał o to jaką rolę odgrywa w moim życiu przyjaźń.  Otóż odpowiedź jest dla mnie bardzo prosta - najważniejszą. Wiele razy ludzie, którzy byli, bądź są mi bliscy , zawodzili mnie, ale na przyjaciółce, przyjacielu nigdy się nie zawiodłam. Chodzę do gimnazjum, do trzeciej klasy. Tutaj zazwyczaj najważniejszą rzeczą dla wszystkich jest lans. Kto ile wypił  ? Kto co zrobił ? Kto ma gorsze oceny ? Tak też jest z przyjaźnią. Idę przez szkolny korytarz , mijam  pełno dziewczyn, które uważają, że się przyjaźnią - oczywiście nie obejdzie się bez wstawiania na fejsowską tablice kwejkowych obrazków typu " Cieszę się, że Cię mam przyjaciółko" . W tym momencie się śmieje, bo na następny tydzień idę tą samą drogą jedna przyjaciółka stoi  z jakąś dziewczyną i wrzuca na tą drugą przyjaciółkę, która oczywiście robi to samo.  Nie ważne..  To mnie nie interesuje. Idę dalej - pierwsze piętro, drugie piętro. Jeszcze tylko parę kroków i widzę  moich przyjaciół. Tych prawdziwych. Oczywiście żeby nie przesłodzić można wspomnieć o tym, że wyzywamy się od najgorszych, że wrzucamy sobie jak tylko się da. Ale to wszystko żarty, żarty, z których potem się śmiejemy.  Cieszę się, że nie muszę stać z jakąś grupką dziewczyn  i wrzucać na przyjaciół.  Zaraz nie muszę  ? Ja po prostu nie chcę . Warto walczyć o przyjaźń, bo to są takie niewielkie gesty, które sprawiają, że człowiek jest szczęśliwy.
*Siedzę na matmie - zasypiam. Nagle dostaję sms od Klaudii (nie było jej wtedy w szkole) : Kochanie weszłam sobie do twojego domu, mam nadzieje, że nie masz nic przeciwko. Siedzęu ciebie na kompie bo mi net padł . P.S przestawiłam Ci meble w pokoju .
Fajnieee - myślę. Wracam szybko do domu. Klaudii już nie ma. wchodzę do pokoju , wszystko na swoim miejscu.  Tylko na biurku leży zdjęcie . Nasze zdjęcie :)  A z tyłu napisane :
Dla Kini 
Kocham Cię. Wiem , że często to powtarzam ale nie mam innego wyjścia. Jesteś jedyną taką osobą w moim życiu i mam nadzieję, że to się nigdy nie zmieni ! Lubię te twoje teksty i ogólnie to znam na pamięć wszystkie Twoje miny i twoje zachowanie. Najbardziej Cię kocham jak płaczesz ze szczęścia. Z poważaniem , siostra.
* Dzień moich urodzin, szczęśliwa  przychodzę do szkoły . Myślę  sobie, że Bartek pewnie złoży mi jakieś śmieszne życzenia , powie żebyśmy gdzieś wyszli , a tu nic. Nawet się nie odzywa. Wszyscy składają życzenia .On nie . Co jest ? Może zapomniał .. Przykro mi było. Wieczorem patrzę wiadomość od Bartka chodźmy jutro na jakieś zdjęcia bo nudno.  Heh , głupia ja myślałam, że pisze z życzeniami no ale nic -zgadzam się.  Następnego dnia widzę uśmiechniętego Bartka z prezentem, życzeniami i innymi głupotami.  Powiedział tylko, ze kocha jak się wkurzam.






A wy co myślicie o przyjaźni  ? 

22 komentarze:

  1. nie wierzę troche w przyjaźń ;/
    fajne zdjęcia :d

    OdpowiedzUsuń
  2. o...zazdroszczę ci takich przyjaciół^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem jak to jest mieć przyjaciółkę, z którą znacie się na wylot. ;D
    Przyjaźń jest najważniejsza.
    Fajne zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. przyjaźń jest najważniejsza. Dużo rzeczy odchodzi i przemija a przyjaźń zostaje. Ważne tylko żeby trafić na odpowiednie osoby co czasem jest trudne.
    Napisałam do Ciebie emaila z jeszcze jednym zapytaniem apropo nawiązywania współprac, będzie mi miło jeśli odpiszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kim chcesz zostać ? Piszesz takie przemyślenia... hm ?
    Aleksaandra. !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem kim chcę zostać :) Piszę to co mi głowa na myśl nasunie :)

      Usuń
  6. moja ulubiona twoja notka <3
    N.

    OdpowiedzUsuń
  7. powiem Ci ze ta notka dała mi do myślenia... u mnie w szkole też tak jest niestety a moja przyjaźń, która trwa 9 lat chyba sie psuje ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bartek jest także przyjacielem Klaudii?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. najlepsza, kocie <3

    B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomka , bo wspomniałam o Tobie to od razu najlepsza <3

      Usuń
  10. jakoś poprostu , może mam nie całe 15 lat ale jakieś maleńkie doświadczenie mam i często sie na ludziach zawodze :/

    OdpowiedzUsuń
  11. przyjaciół trzeba uważnie dobierać :) nie wyobrażam sobie życia bez przyjaciela :P

    OdpowiedzUsuń
  12. przyjaciele to dobra rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja także mam przyjaciółkę. Poznałyśmy się jak byłyśmy jeszcze brzdącami. Kocham ją jak siostrę, wiem, że mogę jej zaufać. Jest niezastąpiona :) Przedwczoraj np. wbiłam do niej ze swoim jedzeniem na śniadanie hahahah <3 ;d Też masz dziś urodziny? W takim razie wszystkiego najlepszego:*

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki masz aparat?

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawdziwą przyjaciółkę mam tylko 1 ;)) !

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)