piątek, 10 lutego 2012

Playlista !

Kiedyś ktoś nasunął mi pomysł abym zrobiła notkę na temat mojej playlisty.Rzadko wstawiam tu jakieś piosenki dlatego też postanowiłam, że  od czasu do czasu będę robiła takie posty.  O tym jakiej muzyki słucham, ulubione zespoły, piosenki z dzieciństwa, ulubieni wokaliści itd.
Dzisiaj mam dla was taką mieszankę. Otóż nigdy jakoś nie dzieliłam muzyki i nie chowałam do szuflady.  Podoba mi się praktycznie  każdy rodzaj muzyki ale najczęściej słucham rocka najczęściej starego, jakieś smęty bądź stare polskie i zagraniczne piosenki .
Dzisiaj pokażę wam  różne piosenki, które umieszczę  w 10 różnych kategoriach. Wielki miszmasz z mojej własnej playlisty.
1. Stary Rock ( The Beatles, queen, metallica, aerosmith, pink floyd, Roling stones, Bon Jovi itd. )




2. Smętne piosenki, najlepsze na doła ( Birdy, Adele, Christina Perry)




3. Dubstepy, które dobre są na dni kiedy myśli jest za dużo w głowie i nie chce się o niczym myśleć. 


4. Piosenki, które najbardziej kojarzą nam się z latem, z imprezami, z przyjaciółmi.
(Pitbull, Don amar, Michael Telo)

5. Stare polskie piosenki (Perfect, Seweryn Krajewski, Edyta Górniak za starych czasów ofc,Maryla Rodowicz)


6. Piosenki, które mimo to, że nie umiem śpiewać , śpiewam 


7. Są też te, które porywają nas w swojej prostocie ale tą szczególnie kocham za jej teledysk
(Lady Gaga , Rihanna , Wielka Beyonce)


8. Legendarny King of pop  czyli Michael Jackson. Moja inspiracja, mój BÓG


9. Piosenki, które można słuchać do usranej śmierci a i tak się nie nudzą.


10. I trochę rapu, Hip-hopu czy Bóg jeden wie co to jest też nie zaszkodzi. Czasem nawet uważam, że te piosenki niosą przesłanie chociaż rzadko słucham takiej muzyki 


Dzisiaj dłuższa notka niż zwykle. Mam nadzieję, że moja  playlista przypadnie wam do gustu. Niedługo może następna taka notka. Co wy na to ? 

xoxo

20 komentarzy:

  1. niektóre z tych piosenek wręcz uwielbiam :>

    OdpowiedzUsuń
  2. większość to moje ulubieńce
    bon jovi!<3
    birdy<3

    OdpowiedzUsuń
  3. niektóre z tych piosenek uwielbiam^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam ♥ ! Zapraszam Cię na rozdanie , Więcej informacji znajdziesz pod tym linkiem ;)

    http://sandra-lip.blogspot.com/2012/02/rozdanie-strawberrt-cream-zapraszam.html

    Można dostać fajne nagrody ! Zapraszam !

    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. co do ostatniego rodzaju to proponuje z przesłaniem: PIH - Śmierć nas nie rozłączy i Owal - Spokojnie :)
    Ja też nie dziele muzyki ale słucham przede wszystkim popu i k-popu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny Blog :)

    Obserwujemy ;> ?
    Zapraszam do mnie,

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam to samo jeżeli chodzi o 6. ;D Natomiast jeżeli chodzi o dubstepy to uwielbiam "zdubstepowane" utwóry, jak ludzie mixują np. adele, genialnie ;D
    E.

    OdpowiedzUsuń
  8. dużo z tych piosenek uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne piosenki :) Niektóre bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne piosenki, do jednej tańczyłam na zumbie na zaliczeniu ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię dużo z tych piosenek :D
    Zapraszam do mnie :
    http://allaboutme1998.blogspot.com/2012/02/011.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobrą muzykę widzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też słucham różnych rodzai muzyki. Najczęściej rapu, uważam, że są kawałki które niosą naprawdę spore przesłanie. A o.s.t.r- mówiłaś mi - kocham to <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. 5, 6 i 7 - fajne i też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Adele! Ma 'hipnotajzing' głos :) Dziękuję za wizyte na blogu i komenatarz! Zaparszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham Gotye ! :* przypadły mi te dołujące piosenki . :D

    OdpowiedzUsuń
  17. piosenki świetne, niektóre bardzo dobrze znam :)

    przyjdejutro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham rap <3 Myślę , że życia bym bez niego nie miała. Ostatnio słucham też innej muzyki ale to prze4z brak czasu gdyż radio leci tak po prostu , a tam też są fajne piosenki , a gdy muszę stworzyć listę , która będzie grała i musi na kompie ponieważ moje radio nie chce mi płyt odtwarzać :( Ale jeśli mam czas to słucham rapu. Tam jest wielkie przesłanie. A najbardziej właśnie kocham Adama :) Dlatego cieszę się , że dodałaś jego piosenkę :)

    Zapraszam do mnie ponownie + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)