niedziela, 12 lutego 2012

Ostatni dzień

A więc nadszedł ten dzień. Już dzisiaj kończą mi się ferie. Powiedziałabym, że wypoczęłam ale musiałabym skłamać. Rozleniwiłam się jeszcze bardziej, a teraz powrót do normalnego życia będzie bardzo ciężki.  Od jutra zaczyna mi się moja kara, którą mama zawiesiła mi na okres ferii. Dwie godziny komputera dziennie  ? Hmm dam rade. Więcej czasu na czytanie książek, naukę, dodatkowe zajęcia. Może będzie mi się udawało potajemnie wchodzić : 3 Wczoraj widziałam się z Szymonem, a wieczorem przyszedł Tomek. Pozamulaliśmy, Tomek poszedł a ja obejrzałam sobie film.  Dzisiaj specjalnie wstałam wcześniej, a mianowicie o dwunastej w południe haha , aby nie marnować dnia. Zaraz się szykuję i idę do Klaudii. Musimy obejrzeć film, ponieważ jutro mamy sprawdzian z lektury na polskim, a książki nie chciało nam się czytać. Następnie ostatni dzień ferii spędzamy z Nikolom i Karoliną.  Pewnie będą jakieś zdjęcia. Tym co kończą ferie  życzę miłej nauki i ostatniego dnia !!!



jak się obudziłam na głowie miałam taką szopkę, ale jakoś mi się spodobało :)
żakiet-sh

P.S Przeczytałam książkę "Charlie"  w dwa dni.  Jest niesamowita. Wnika w człowieka i przesiąka go na wylot. Po przeczytaniu, usiadłam i siedziałam tak po prostu nic nie robiąc przez najbliższą godzinę. Pomogła mi zrozumieć parę spraw. Jest  świetna. Na prawdę ją polecam. !

23 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia ;D
    Chyba ją przeczytam... ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też dzisiaj mam ostatni dzień ferii ;/ jak będę miała wolny czas to koniecznie muszę przeczytać tą książkę ;)
    fajnie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz ładne hery na tym zdjęciu ostatnim!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej, no dokładnie ja też się tak rozleniwiłam przez te ferie, że masakra. Zacznijmy od tego, że przez te 2 tygodnie to nocowałam w domu tylko w weekendy, a tak to cały czas jakieś wypady w góry itp. chodzenie spać o 5 rano i wstawanie o 15. potem coś zjeść i odpały i tak mniej więcej wyglądały moje ferie ( które była najlepsze ze wszystkich dotychczasowych ;D ), a od jutra pobudka o 7 i do szkoły...nie mogę sobie tego jakoś wyobrazić :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wyglądasz ^ ^ !

    Chyba skuszę sie na tą ksiązkę ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah, o biedna . ;)
    kurde , jak ja wstaję o 12 , to musiałabym iść spać o 4 nad ranem . ;D
    Ładnie wyglądasz takiej burzy włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia^^
    ja też mam dzisiaj ostatni dzień ferii:(
    ale ten czas szybko miną:/

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne zdjęcia, masz cudowne włosy :P farbowane czy to twój naturalny kolor? ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. ojj zazdroszczę tego okresu :)) szkoła, ferie, kary :)) piękne czasy :))

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się Twoje włosy

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne włosy :)
    A ja mam początek ferii :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne masz włosy!:)
    Dwie godziny dziennie to nawet dużo .
    Rodzice moi to chcą mi odciąć ogólnie ;>
    A tata to powiedział , że jak przyjde ze szkoły laptop będzie schowany ;(
    Ale ja sie nie dam!
    Zapraszam do mnie :
    nowy post:
    http://allaboutme1998.blogspot.com/2012/02/012.html :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie tez zawsze ferie rozleniwiają.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. jaka śliczna, mała blond lasia! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. też nie wypoczęłam.. dziś w szkole prawie spałam -.-
    śliczne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. widziałam cię na koncercie:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem Ci szczerze, że dobrze Ci takiej szopie. :D Jesteś taka ładna. :*

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)