czwartek, 9 lutego 2012

Charlie

Dzisiaj moja mama pojechała do Galerii.  Nie chciało mi się jechać. Zostałam w domku, zrobiłam sobie obiad i posprzątałam w pokoju. Jest godzina piętnasta, przede mną cały dzień, a ja nie wiem co ze sobą zrobić. Nie znoszę nudy i rutyny, a ostatnimi czasy dość często w nią popadam.  Przydałoby się ubarwić trochę to życie. Pytanie brzmi : jak ?
Woody Allen powiedziałMyślę, że życie dzieli się na straszne i żałosne. To są dwie kategorie. Straszne to, no nie wiem, śmiertelne przypadki, niewidomi, kalectwo. Nie wiem jak sobie ludzie dają z tym radę, to zadziwiające. A żałosne są życia wszystkich pozostałych. Więc jeżeli jesteś żałosny, powinieneś być wdzięczny losowi, że jesteś żałosny, bo być żałosnym to wielkie szczęście."
Chyba muszę  jakoś wykorzystać to moje żałosne życie, bo mam szczęście  :)
*
Jeśli chodzi o tytuł posta, to powiedziałam mamie aby kupiła mi książkę w Empiku. Zastanawiałam się nad biografią Woodiego Allena ale wybrałam książkę pt: " Charlie" .  Jak już ją przeczytam od razu zdam wam recenzję. Dawno nic nie czytałam. Kiedyś nie odstępowałam książek nawet na jeden dzień. Co się ze mną stało ? 


To zaskakujące, że ludzie, z którymi byliśmy tak blisko nagle stają się jak obcy...

18 komentarzy:

  1. Czytałam już te książkę. :)
    Muszę powiedzieć że jest niesamowita..^^
    Nie wiem jak jeszcze można ją opisać.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ah, ostatnie zdanie notki jest takie prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jej, ale... przeczytam ;D
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. pożyczysz jak przeczytasz <3
    N maluszku :*

    OdpowiedzUsuń
  5. A u mnie czytanie to największa przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Esz. Tracimy bliskich.;/
    Charlie! Też mam tą książkę, ale narazię czytam inną xd kocham czytać! :)
    u mnie nowa notka, także zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. to ze staja sie obcy to chodzi o Klaudie /?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o Bartka;>

      Usuń
    2. nie :) Bartek i Klaudia to są dwie osoby stałe i niezmienne w moim życiu od zawsze i niech tak pozostanie.

      Usuń
    3. mądre ostatnie zdanie

      Usuń
  8. książka wydaje się być całkiem interesująca :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)