sobota, 18 lutego 2012

Big LOVE



Sobota- fajny dzień.  Mama po czternastej jechała odwiedzić Filipa na cmentarzu. Po drodze wysadziła mnie na mieście. Wieczorem spotkałam się z Klaudią i  poszłyśmy do kina na Big Love. Według mnie to jeden z lepszych polskich filmów. Miłość między dwojgiem ludzi była tak wielka, że nie potrafili żyć ze sobą, ale bez siebie też nie. Co było rozwiązaniem ? Sami się domyślcie. Film przemawia do człowieka. Wróciłam po dwudziestej drugiej.  Weszłam do domu i spytałam mamy : Co słychać u Filipa ?
Spytałam jakby to było normalne, a nie jest, bo jego już nie ma. Co mi mama odpowiedziała  ? 
-Powiedział, że wiedzie mu się lepiej...
Tyle pytań, tak mało odpowiedzi !
'
cześć

17 komentarzy:

  1. Nie byłam na tym jeszcze w kinie ale chce się wybrać ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam jeszcze ^ ^;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naturalnie masz takie proste włosy czy stosujesz jakieś odżywki, szampony prostujące?

    OdpowiedzUsuń
  4. mam zamiar to obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prawda, że świetny film? ja bym z chęcią obejrzała jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  6. też bym obejrzała ten film ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. słyszałam o tym filmie, ale nie miałam go okazji obejrzeć :)
    muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie oglądałam, ale muszę koniecznie zobaczyć :) ładne zdjęcie:)
    Dodałam post, zapraszam Cie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam zamiar kiedyś go obejrzeć ;D
    Na pewno jest fajny, co widać po opiniach (:
    <3

    OdpowiedzUsuń
  10. przepraszam, że pytam, ale kto to jest Filip? ciekawi mnie to, bo to, co napisałaś powyżej jest bardzo smutne... i szczeze mówiąc zaciekawiło mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filip to był mój najbliższy kuzyn

      Usuń
  11. Słyszałam o tym filmie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze się na niego wybrać ! :p

    OdpowiedzUsuń
  13. nie wiem, nie mogę się przekonać do polskich filmów

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za miły komentarz! (:
    U mnie nowa notka :D

    PS. Czekam u cb na nową notkę ;(
    Daj znać jak ją dodasz! <3

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)