środa, 29 lutego 2012

29.

Dzisiaj mamy 29 Luty. Niby nic dziwnego, gdyby nie to, że ostatni taki dzień był dokładnie cztery lata temu. Od tego czasu moje całe życie zmieniło się dość drastycznie. Wtedy kończyłam podstawówkę, dziś kończę gimnazjum, a za kolejne cztery lata będzie to liceum. Czas płynie tak szybko.
Postanowiłam, że ten dzień będzie inny niż wszystkie. Dzisiaj zero narzekania, zero zmartwień, zero stresu, zero presji. Mimo tego, że jestem chora może uda mi się gdzieś wyjść. Chcę spędzić inaczej ten dzień, bo w Czwartek wracam do szarej rzeczywistości i zaraz po drugiej godzinie lekcyjnej jadę na konkurs do IV Lo.

P.S Czy tylko ja mam takie problemy z załadowaniem nowego nagłówka ? Gdy próbuję wstawić go pojawia się komunikat, że przekroczono limit czasu ładowania zdjęcia, a próbowałam ze sto razy. Jeśli ktoś wie jak sobie z tym poradzić proszę o pomoc . 

xoxo

14 komentarzy:

  1. Może było przesilenie i dlatego nie chciał Ci się wgrać? :) Chyba ostatnio też wyskoczył mi taki komunikat. Wylogowałam się i ponownie zalogowałam - wszystko było ok. :-)

    Masz rację, dzisiejszy dzień również spędzę na nie narzekaniu, bez stresu. Za 4 lata będziemy z siebie dumne! :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem nie miałam takiego problemu, ja 4 lata temu byłam w technikum i pewnie siedziałam na zajęciach:) Fajny pomysł na pżeżycie tego dnia - ja postanowiłam że wreszcie zrobię prace na studia i zejdę z blogów

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia ;D
    Ja też parę razy miałam problem z nagłówkiem, ale jak następnym razem odświeżałam stronę to wszystko było ok (:

    Dzięki ;D
    Zapraszam na nowego posta <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Przykro mi ale nie pomogę ci w tym przypadku.

    OdpowiedzUsuń
  5. może i masz racje z tym przeżyciem dzisiejszego dnia chociaż ja spędzam go tak jak poprzednie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze jak ja polubiłam Twój blog ;D
    a Twoje włosy ubóstwiam xD
    buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia. ; D
    Powodzenia.! : )

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)